Do you like my blog?

Tuesday, October 5, 2010

Not So Ugly Idati

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, October 05, 2010
gadis-gadis cantik suka make up lalu jadi bertambah cantik, jadi si gadis hensem(aku la tu) mahu jadi swann macam dalam cerita anak itik yang hodoh juga.

jadi cuti yang lalu aku telah bereksperimen me'mekap'kan diri aku menggunakan produk hampir expired aku kira dari almari kakak aku si iguana. konon-konon nak nampak cantik lepas mekap macam hanis zalikha, lepas tu boleh tunjuk pada encik boyfriend yang aku bukan lagi anak itik yang hodoh tapi swann cantik berwarna putih tanpa ada sunburn yang macam dam di tepi muka. aku juga konon-konon mahu mengejutkan followers aku dengan muka yang cantik selepas mekap lalu menjuarai contest suka mekap yang aku nampak masa blogwalking hari tu.
jadi lebih kurang camni. jap g aku publish...hehe
cubaan pertama semakin lebam. aku tonyoh-tonyoh guna tangan sampai tangan aku pun nampak lebam.selepas cubaan pertama aku tangkap gambar. aku sendiri takut. encik boyfriend dan readers semua tak payah lah berharap untuk tengok kerana hasilnya sangat disaster dan menyedihkan. agak-agak boleh nyanyi lagu sayu atau play lagu tema cerita hantu bila tengok muka aku yang dimekap dengan disaster sekali.

rasa-rasa nak publish jugak, mana tahu ada syarikat mekap nak ambil aku jadi duta sebab cara aku mekap sangat unik dan nampak natural..wahaha.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
cantik kan aku mekap? hahahaha....





jangan la marah weih. gurau je. orang atas ni lagi cun dari aku kan. alalalalala...ok janji jangan kena heart attack ye. ni muka aku lalalalalala...
|
|
|
|
|
|
|
|

nanti2 la aku letak. segan gila. hahaha...

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

cehh!
letak lahhh.
baru cooooolll! haha.

pent aku scroll smp bwh. haihhh.

idAti mALek said... [Reply]

alalala...kasihan bangat deh..tertipu plak....hahaha

atiqah shaharin said... [Reply]

egtkn hg yg mekap tebal tu.. kahkaahkah~

idAti mALek said... [Reply]

hoih....melampau tuu..hahahaha