Do you like my blog?

Saturday, October 23, 2010

simple words, don't cry

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, October 23, 2010
"kadang-kadang kita kena menipu untuk menjaga hati seseorang".

pernah tak seseorang bagi tau korang macam tu?

ia tentang sesuatu kisah lepas, yang 'dia' tak mahu tau.

mungkin bisa terluka jika tahu..luka teruk.

yang mana ia lebih baik untuk kamu sorokkan.

Mulakan hidup baru,

cuma...hidup bahagia selepas itu. cuma itu..

-saya perlukan cuma itu.

10 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anonymous said... [Reply]

memang pon..mcm menyakitkan ati snirik..n pretend happy untuk hepikan org laen.huhu

idAti mALek said... [Reply]

i rather pretend to be happy :)

AISHA SAAD said... [Reply]

aik??
knp nih?

hmm, penah kot.
tp yang pasti aku bencik kalo aku yg ditipu.
better tau sumer benda, biar pon pahit. hee~

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
haha...saje nak feeling2 sket ann...

emm...i rather know nothing than to get hurt by words

hamba Allah said... [Reply]

first time aku komen..hehe
memang la kadang2 kita kena menipu untuk jaga hati orang.
tapi kalau kita ditempat yg kena tipu..macam mana??
kebenaran itu pahit..tapi yg pahit tulah yang jadi ubat.
Jangan sesekali menipu.
Just pegang prinsip bercerita apa yang perlu..

idAti mALek said... [Reply]

haha..ye la tiha.

menipu mksud aku, bukan aku.

aku redha org tipu aku kalau itu lah jln terbaik utk x mlukakan aku...

lie to me please.

azzey said... [Reply]

idAti: pnh jg dgr org ckp cam tu.....

slm ziarah

idAti mALek said... [Reply]

thanks azzey

jadi stuju atau x dgn phrase tuuu?

azzey said... [Reply]

idAti: hmmmm....sometimes have to la dear.......but sometime kena fikirkan ttg diri sendiri dulu.....:0

idAti mALek said... [Reply]

azzey:

tak pernah pk psl diri sndiri pun..

hahaha(gile kejam thadap diri sndiri)