- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf masa terbaik kita. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, November 4, 2010

masa terbaik kita.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, November 04, 2010
kisah lama adalah kisah lama. aku sendiri ada.kadang-kadang masa kamu hadapi ia kamu tak sedar ia kan jadi sebahagian kenangan dalam hidup kamu.kamu tak sedar ia akan beri impak pada insan yang lain.

aku tahu itu.

"pertama kali jatuh cinta, dengan kali pertama jatuh cinta bersungguh-sungguh adalah dua perkara yang berbeza. sekiranya aku diberikan peluang, aku mahu beri insan terbaik yang aku pernah jumpa dengan kategori kedua".

rupanya dah lama.
dah lama aku bagi kan nya.

aku lebih bahagia sekarang. aku baru sedar hakikat itu.
kita boleh hidup dengan menyimpan kenangan dahulu,
tapi masa sekarang adalah masa terbaik kita.
pilihan terbaik kita.

maaf atas kesilapan kata lalu.
i feel bad. kerana masa lepas itu pedih.

daripada 100, sedih itu hanya 1. bahagianya 99.
tak mungkin kisah sekarang akan lumpuh. aku baru sedar semalam.
ya, semalam. pukul 2.00 pagi.

dedikasi buat mohamad ridwan dan noratiqah shaharin.

7 C.O.M.M.E.N.T.S:

hologramisfera said... [Reply]

sygg cantiknya blog skrang, ajarlah buat ehe

idAti mALek said... [Reply]

haha fatin..yeke...

org tu lagi pndai kot~

AISHA SAAD said... [Reply]

wah2, pandai ko berkata2 ehh.

exam2, nnti berdedikasi lagik ehh.

GigiWangi said... [Reply]

sebab itu ada kata2 'sejarah hari ni akan tentukan kita pada hari esok'..
kita kecewa hari ni, tapi mungkin kita akan gembira di kemudian hari.. kan?

hi, new readers here :)

atiqah shaharin said... [Reply]

knpe hg dedikasi kat aku??..aku bf 1st hg eh.ahahahha~

idAti mALek said... [Reply]

bukan...supaya ang x tlalu rase down memikirkan 1st time suka kat org yg slh tu mmbebankan..

and masih ade peluang lain

idAti mALek said... [Reply]

GIGIWANGI :
hai...slamat mmbaca