- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf selamat cuti | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, November 16, 2010

selamat cuti

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, November 16, 2010
hello blogger dan readers semua maaf atas ketidakbolehan meng'update' blog aku. ala aku tau korang nak cakap 'ek eley macam la best sangat blog ko sampai aku tunggu-tunggu entri lu..'.

jadi cuti beberapa hari ini boleh lah tahan walau aku tak buat apa-apa. selamat bercuti semua ya.

kamu semua boleh bayangkan muka aku yang kekusutan di rumah. tak ada connection internet. bye.

selamat menjadi gadis desa.(kepada aku)

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA SAAD said... [Reply]

aku br balik umah atok akus ehari pon dah mimpi2! hohhh, ngeri weh.. internet sgt perlu!

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

harharhar.

selamat bcuti yang ;)

Guntz said... [Reply]

comel blog ni =) (apsal aku neh??). aaa, study lagi? study mana eh?

hiro said... [Reply]

cuti2 malaysia jum.

dya adriza said... [Reply]

selamat bercuti ^^ hmm mmg bosan klu xd tenet kat rumah~