- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf CONTEST KESAYANGANKU | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, December 9, 2010

CONTEST KESAYANGANKU

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, December 09, 2010

Dalam dunia ini saya sayang banyak orang.  Famili saya yang disayangi ada 6 orang termasuk saya. Campur abang –abang ipar dan anak-anak sedara dah ada 12 orang (nampaknya semakin berkembang seperti kucing di rumah juga).  
famili yang gila-gila-gila....

Kerana mempunyai kesukaran menghuraikan 12 orang punya profile, mari kita pilih seorang lelaki yang bertuah melalui undian hati.
Saya tak tahu berapa ramai yang buat tentang insan disayangi.  Saya tak kisah, saya tetap mahu buat tentang dia.


Profile Sayang
Nama sebenar         : Mohamad Ridwan Sarudin
Umur                      : 10++++++++++ tahun
Karakter                  : Lelaki yang suka menjadi manusia biasa lebih daripada menjadi alien atau zombie yang luar biasa. Suka milo ais. Tak tahu suka nyanyi atau tak. Berketinggian lebih tinggi dari Idati Malek. Mempunyai telefon bimbit(s) tetapi tiada telefon rumah. Sudah bekerja. Suka naik motor ke mana-mana. Suka makanan dan minuman.
Impian bersama      : Ingin pergi main-main dekat Genting Highlands tapi masih belum ada masa.Lagi tujuh tahun nak kahwin, tapi tak nak buat grand-grand sangat sebab mahu simpan duit untuk benda berfaedah di masa belia, warga emas dan tembaga.

Kenapa dia jadi kesayangan? Sebab saya panggil dia sayang. J
Terimalah entri saya walau ia tak kreatif kerana bila cakap KESAYANGANKU, saya ingat dia.
It’s significant.

*inilah entri yang dihasilkan untuk join CONTEST KESAYANGANKU.

saya tag ISMA HANIS

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

K.I.N.A said... [Reply]

goodluck..tq sbb join ye..