Do you like my blog?

Tuesday, December 21, 2010

CONTEST NAK MENANG BLOG HEADER MAKEOVER!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, December 21, 2010
aku nak join kontest ini dengan sebab yang kukuh sekali.

pertama sekali korang tengok blog aku. bosan kan.bosan bosan bosan. kan kan kan?

tengok header, ba wau ro ya  nga ga ya lam alif.  boring gila.

ni header-header yang pernah aku guna. gila tak pro. nak jugak header cantik-cantik. walaupun aku prefer header yang aku buat sendiri sebab ia adalah identiti aku. identiti aku lah yang menghasilkan header aku.

tapi kadang-kadang identiti tak dapat nak hasilkan sesuatu yang kita mahu tunjuk dan aku nak jugak gunakan hasil kerja orang lain yang hebat!(mengaku kalah).




aku paling suka ini


kalau soal layout blog, ini lah masalah terbesar aku. aku tak tahu nak buat sendiri. aku agak tensen bila ada orang cakap "Eh, template blog ko sama macam kawan aku", "Kite punye template blog sama lah", "Dah berapa ramai kot yang pakai template macam kau". ya ya aku sangat tensen, raaawwwrrrrr....grrrr...warf warf...yang aku mampu buat adalah amik layout sedia ada tu, tukar background dan header(simple minded betul kan?).

Dulu, setiap kali orang cakap template aku sama dengan mana-mana blog, aku cepat-cepat tukar. inferior gila. padahal tak effect pun. aku cuma nak hasilkan identiti aku sendiri. template aku sendiri. header aku sendiri. aku sedih tau, aku tak suka persamaan dengan orang sebenarnya (macam wildlife dalam hutan pulak aku ni, takut persamaan).

cuba bayangkan kalau aku buat makeover smart gila kat blog ni. perghhh.. tolonglah berhenti berangan.(dengan harapan untuk menang).

apa-apa pun aku kan terus berusaha menghasilkan identiti blog aku sendiri.(cuma domain je aku tak rasa nak beli lagi. daricahayahati.com? macam tak dapat tangkap je tentang apa.  idati.com? macam geli je. wek wek wek [ini adalah nada muntah laju-laju] )

okey marilah berambus ke kuliah pertama.

roger sini kalau nak join.

tag :
Syarina Cheche.
Datin Atiqah Wenk.

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA INANI said... [Reply]

aku nak buat header tak pass2 lagik weh!
kesian org sekeliling di susahkan! wakaka.


header ko cntik2 dow! seryes...

Ain Zulaikha said... [Reply]

wah, hebat gak eh buat header, nampak comey :)

idAti mALek said... [Reply]

aisha :
yeke org sekeliling?

aku yang tak sekeliling ko nih cmna?

idAti mALek said... [Reply]

Ain Zulaikha :
haha....gembira sebab yg komen header i nampak comei adalah Ain Zulaikha ...hehehehehehe!!!

thanks

sri said... [Reply]

cantik lah header2 tu! hehe thanks 4 joining! good luck dear :D

idAti mALek said... [Reply]

sri :
cantik????!!!!

oh terharu gilaaaa..... T.T

thanks for that...(terharu)