Do you like my blog?

Sunday, December 5, 2010

EDIT PHOTO CONTEST

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, December 05, 2010
Aku find out sendiri contest ni. haha. bangga nya. Kepada Cik Qaseh Dalia Adelia,saya nak join.

1 - buat entri. gambar kena edit. suka hati guna apa. jangan guna facewarp sudah(sebenarnya boleh kot.haha).

2 - follow beliau!!

3 - edit dan beritahu apa kamu guna untuk edit.
jadi bahan-bahannya adalah :

- jari-jemari
- laptop
- mouse
- katil untuk berbaring-baring. kopi untuk jadi segar!
- adobe cs3 yang didapati free bila aku format laptop dekat fak.
- photoscape kanak-kanak ribena

jadi ini gambar yang belum edit !!
Idati Malek yang berkerut-kerut & Ridwan Sarudin yang comel (^,~)
Dan gambar ini setelah diedit sesuka hati, tak tahulah cik Qaseh suka atau tak.(sebab cik Qaseh bagi contoh yang comel-comel, tapi saya mahu bagi contoh tak berapa comel)


jadi.


ya.
















ini lah dia!!







Idati Swann & Ridwan Cullen sudah bertukar jadi vampire. (macam zombie pun ada)
Cik Qaseh jangan takut. hehe. (saya memang suka edit yang bukan-bukan).

jadi nak tag Fatiha yang tak comel & siapa-siapa yang suka edit gambar. yeahaha

untuk bergembira menyertai contest silalah bersila di sini

8 C.O.M.M.E.N.T.S:

Qaseh dalia adelia said... [Reply]

salam singgah dear...wow nice edit..sakit2 luke2 pun still senyum hehe..thanx juin n gud luck ye

Kuronofu91 said... [Reply]

perhhh!!! ganas!!!

AISHA SAAD said... [Reply]

pheww!
wish ko luck, habes jadik hantu kaww! haha.

Fatihah said... [Reply]

hahaha...idati swann?gelak guling2..
nape bukan hutan kabut swann?or hutan swann?kabut swann?
thanks tag...nanti aku buat.
aku comel la..;p

idAti mALek said... [Reply]

CIK QASEH:
sakit luka itulah manis..wakaka

idAti mALek said... [Reply]

Kuronofu91:
kurang ganas la..

ade ganas lagi..wakaka

idAti mALek said... [Reply]

AISHA SAAD:
aku mmg hantu

idAti mALek said... [Reply]

Fatihah:
hutan kabut swan x cool..hahah

FYI, aku mmg suke tag ko...wakaka