- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf ke hadapan bantal busuk yang disayangi. kau lah penawar hati. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, December 20, 2010

ke hadapan bantal busuk yang disayangi. kau lah penawar hati.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, December 20, 2010
kebelakangan ini (ayat PMR aku yang paling canggih), aku semakin tersindir oleh mak dan kakak aku tambah-tambah masa pergi membeli belah dengan diorang, tak kira dekat Pavillion atau Tesco (sejak bila ada Pavi dekat Ipoh?).

ini apa?
mak aku kata ini adalah Bantal Busuk. korang rasa?
Bantal Busuk. bantalbusuk.blogspot.com.(tiba-tiba).


apa kaitan shopping dan bantal busuk?


inilah dia.!

purse aku.

mak dengan kakak aku kata purse aku macam bantal busuk. yeke? mungkin lah. tapi rupa dia dah kurang keji sebab aku baru basuh tadi (nampak tak basah-basah tu).

Mungkin purse aku tak glamour macam aweks-aweks pakai sekarang kan, tapi purse aku banyak duit syiling. aku boleh basuh guna washing machine, purse cantik tapi tak ada duit syiling apa barang kah? guna macam aku punya je, semua korang boleh sumbat ; duit kertas, duit tembaga, duit dinar, handphone(s), segala jenis kad, kunci, lipgloss dan tak lupa gula-gula untuk dimakan.

tengok purse-purse ni ; tak boleh simpan semua sekaligus yang purse aku boleh simpan. bantal busuk bukan sebarang bantal busuk tau.




TETAPI!!!!!....untuk menghilangkan sindiran mak dan kakak aku, aku beli lah purse baru.

ya.

sebuah purse yang hanya boleh simpan ; duit kertas, beberapa keping kad dan gambar passport.

ia tak boleh sumbat ; handphone, duit selain kertas, lipgloss dan gula-gula. sedih betul.

Fashion is Suicide konon.  (tak ada kaitan. kot.).

8 C.O.M.M.E.N.T.S:

cik.shabah said... [Reply]

kita sama.suka purse yang bole muatkn sume my stuffs.nak2 tepon yang besar gedabak tu ;)

AISHA INANI said... [Reply]

hahaha!
aku purse nih tak kesah sgt asal adaa.
tp aku pilih ler jugakk yang best2..
bantal busuk?
erk aku kurng selesa dgn yang mcm tuh nnti bila aku gelabah sumaa cicir... grrr

rammyd said... [Reply]

hahahaha. sepupu i kate. ''pesal ko pakai kelepet macam org tua?'' hoho

Cik Moon said... [Reply]

kalo pakai purse kecik camtu...lebih senang.. mudah nak bawa.. klu pakai purse yg besar2 pon..klu xde $$ xguna gak kan..hehe..

idAti mALek said... [Reply]

cik shabah :
tu la...senang kan

idAti mALek said... [Reply]

aisha :
ko ni mesti style pakai purse panjang2 yang bnyk section tu kan....

ahahahaha...

bantal busuk aku sangat cool ape.

idAti mALek said... [Reply]

rammyd :
mana ade aku pakai kelepet cm org tua....(kelepet tu ape?bantal busuk aku ni ke?)

hahahaha.....org tua yg tiru aku tau....trendsetter ape aku ni..hahaha

idAti mALek said... [Reply]

Cik Moon :
purse besar penuh duit syiling seposen...hah cmne tuuu...hahahaha