- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Kebangangan Yang Jelas Nyata Di Depan Mata | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Sunday, December 26, 2010

Kebangangan Yang Jelas Nyata Di Depan Mata

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, December 26, 2010
hei ho maaf sedikit emosional di entri ini, tapi ini satu medium untuk aku luahkan. aku tak tahu siapa take notice in this. menulis kerana kecewa, untuk tatapan.

coursemate aku Ecot dan Pikatak tengah komplen tentang 'kalkulator' pejabat bendahari yang kemungkinan kehabisan bateri. kenapa?

setiap semester ada caj tambahan yang menyakitkan hati.(dengan muka tertanya-tanya).

last sem okay ia memang salah aku, but HELOOOO. orang lain yang buat sama macam aku tak kena caj pun. bias ke? aku tak faham la. aku tak dapat JPA pun nak caj lebih kan. come on, aku bukan orang kaya.

sikit-sikit nak caj RM15. dua kali caj dah RM30. gila apa, aku masa dulu seminggu RM20 je guna. suka-suka je caj. caj RM5 sudahlah. 50 sen.

part paling frustrated ialah merit. aku tak pernah berhenti terkilan dengan kesalahan merit dulu dan orang dekat ofis suka hati cakap 'sapa suruh kamu tak aktif kat sini'.

mungkin dia nak aku berlari ke pejabat bawak parang untuk buktikan aku memang aktif.

kerana aku terluka oleh kebangangan yang nyata, kadang-kadang aku rasa mahu tarik diri, tak mahu libatkan diri lagi. duduk diam-diam dekat Plaza Rah, study sampai pitam.

Mari semua, kita jadi pasif saja. Biarkan tukang kira merit dan pekerja ofis kolej yang buat organisasi.

Jangan lupa jaga semua booth dekat pesta konvo. Dan kawad kaki.

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

dedeyfadzly said... [Reply]

LENKALI DATANG OFIS LEKAT PARANG KAT KEPALA... MESTI STYLO... BARU AKTIFKAN DIRI ANDA CAM HOTLINK

pika said... [Reply]

bongek datilam..ltak laa nme ak glemer2 sket..haishhh
jum weyy,parang masih wjud kt dlm loker ak ni..hahaha

fadzlina said... [Reply]

sabau weh..sabau
kalo ko nk sne bwk parang..jgn lpe ajk aku sekali..org ofis suke cakap "sopan" dengan pelajar

ANATI SOKI said... [Reply]

hehehehe... pgg prg smbil pakai baju superman. confirm diorng sdr. pastu aktif trus. muahahaha
sbr ek.. :)