Do you like my blog?

Thursday, December 9, 2010

Otak Yang Lembap Sejak Dilembapkan

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, December 09, 2010
Hari tu aku teringat pasal entri aku yang lepas.

Masa tu ada anonymous komen, dan selepas aku reply komen dia, sehari lepas tu dia komen balik dalam kotak komen aku.

Dia cakap dia cuma somebody drop by blog aku je. So, buat apa aku bising-bising. Aku buat bodo sudah.

Dua malam lepas baru aku fikir balik, kalau dia cuma somebody just drop by blog aku, mana mungkin dia berpatah balik untuk balas komen yang ‘sekadar dropped by’.

‘Anda seorang blogger, jangan malu nak mengaku anda sendiri kadang-kadang lupa blog yang anda blogwalking kan. Sampai dia kunjung balas dan kita klik jejak dia baru kita ingat blog tu. Itupun ambil masa nak retrieve.’

Lain lah kalau pertama kali baca pun dah caught attention, memang lah akan ingat sampai bila-bila walau macam mana dia ubah URL, template, ataupun nama blog sekalipun.

Ataupun aku nak tanya, adakah orang yang menyampah pada aku sejak kali pertama masuk blog Hutan Kabut ini?

Ya, aku minta maaf saja lah. Jangan menyampah sangat, nanti lama-lama suka. Aku tak boleh terima tau.

Sebab aku dah ada orang yang aku suka. He he he he.

6 C.O.M.M.E.N.T.S:

Fatihah said... [Reply]

hahahaha..sengal mingal la ko!
eh, ape yg anon tu komen??kat entry mana?

hans said... [Reply]

hahaha
anon tu peminat setia lah tu

P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

Zanna Rohim said... [Reply]

Salam.
saya baru lihat blog awak ok boleh ringankan kepala...

idAti mALek said... [Reply]

tihah :
entry leen tu laa

idAti mALek said... [Reply]

hans :
tak mungkin peminat!!!

idAti mALek said... [Reply]

Zanna :
thanks yep!!!