Do you like my blog?

Thursday, December 9, 2010

PHOTO ADDICT CONTEST

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, December 09, 2010
Organized by CIK YUYU. Sila follow dan join contest beliau untuk meningkatkan saingan contest ini!!! Yeah bebeh!!

Disebabkan ini adalah contest yang menyuruh aku menjadi addict dengan muka sendiri dengan menangkapnya beribu kali(aku faham aku tak fotogenik, dalam 100 gambar ada 1 je ok), aku kena selongkar folder aku.

Ternyata aku berpenyakit suka camwhoring tak tentu hala. Muka nak ketat je ambil gambar 1 dalam 100 baru ada yang comel. 

Ini lah gambar daku wahai cik YUYU.

Aku suka gambar ni sebab ini adalah gambar aku.  Kerana muka aku lebih senonoh bila diedit berbanding anda berjumpa aku in person.  Boleh jadi anda tak kenal. Haha. Aku suka gambar ni jugak sebab Mohamad Ridwan suka orang yang dalam gambar ni(perasan perasan sudah). Muka sebenar aku adalah bila aku pergi ke kelas dalam keadaan tak bermaya. Pucat lesi.Macam nak lempang pun ada.

Aku tag :
Miss LOLLY (amboi, cari publisiti aku ni. Haha)
Hanis Zalikha.(kalau dia masuk, kita semua kalah).
Cik Nadia Bayu (huhuhuhu).

Dengan itu, konfemlah aku akan kalah dengan mengetag nama mereka di entri ini.
Untuk join silalah klik kan tikus anda di SINI.