- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf POSTER EDIT CONTEST! | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, December 15, 2010

POSTER EDIT CONTEST!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, December 15, 2010
Dianjurkan oleh Encik Hakim Zailan.

Dah lama dia invite aku secara personal (personal bukan scandal). Kami buat deal, dia join contest aku, aku join contest dia, itu je. Derr.

Disebabkan dia sangat chill, dia serta-merta join contest aku.
Tapi disebabkan aku sangat jahil pasal edit poster, aku ambil masa seminggu nak fikir macam mana nak buat. Rumah aku mana ada internet. Sob sob sob sobree(eh macam kenal nama ni..) 

Setiap malam pun aku fikir macam mana nak buat, buat je hodoh.Buat je hodoh. Buat je macam #&%!&….grrrrrrr….warf!warf!

Namun aku tidak mengaku tewas (cecececewahh!!)

Dan ya, malam tadi, AKU BERJAYA TIMESQUARE!!! Walaupun hasilnya tak canggih mana kan.(ko kata tak yah canggih sangat kan?)


poster bakal jadi mangsa kejadian.











Mangsa editan pertama aku tak lain tak bukan ialah hero pujaanku Mohamad Ridwan.

terpaksa crop...boleh terima tak,,hehe



hensem kan muka wan kat sini. hehe
Dengan memegang watak sebagai Faun dalam movie Los Dan Faun.(Sebenarnya Los tu aku nak buat muka Jeri memandangkan dorang kan kawan baik, tapi nanti Jeri marah pulak.jadi buat watak kecil-kecilan untuk Jeri di bawah. He he) Oleh itu aku pegang watak Los juga.

Aku ada buat lagi satu. Khas untuk gelak-gelak.(Eh, ko nak 1 ke lebih? Ko pilih mana-mana lah ko suka. Kalau dua-dua lagi aku suka)



jeng jeng!!






























Ya, sangat disaster bukan?
Hero pujaanku dah macam pakcik-pakcik 50-an manakala aku pulak macam bapuk jadian.(agak kasar di situ). Dish!dish! 

(poster ni dah buat aku gelak-gelak satu malam)

Untuk penderaan mental terhadap penggunaan photoshop, aku mahu tag :
Fatihah (aku suka tag ko, sebab ko rajin!!)
Fazz (ko kena buat!)
Ila Dalila (ko pun kena buat walau keluar air mata darah sekalipun, ko tak leh lari)
Hiro (wah wah…cepat Hiro buat!! Nanti dapat hadiah, share!! Share tau!!hohoho)

silalah membuat poster di SINI.

17 C.O.M.M.E.N.T.S:

Fatihah said... [Reply]

hahahahahahahahahahaha...lawak nak mampus!!
berguling-guling aku gelak ni..haha
thanks tag..aku berbesar hati nak join. tapi aku mana ade photoshop..x(
sempat tak nak belajar?hehe..

idAti mALek said... [Reply]

sempat je...hohohoho~..


memang klaka

~hAKim ZaiLAn~ said... [Reply]

HAHHAHH,klaka dowh..
smart2!gamba berunsur lawak2 sket ni yg aku suka..haha..
trimas join!hehhe..

AISHA INANI said... [Reply]

gilaa ah!
terer ko mengedit2.
jeles aku! haihh.

pika said... [Reply]

hahahahahaahahhahaha!!ak pon gelak guling2 weyyyhhhh!!!
cintaku forever tu gle sngal...

lakov said... [Reply]

hahaha..
apa yang peraduan muka hg dan wan kaaa?
hahahah adeh..pecah [erut aku gelak tgk gmbar hg..adeh

skit-sakit usus aku..
hahahhaha XD

nadey said... [Reply]

mcm haram aku gelak ok!!!!!!!! ghahahahhahahahahah

idAti mALek said... [Reply]

hakim :
tibe2 malu sendiri :P

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
ini terer?

haha..

boleh pgsan mak aku tngok ni

idAti mALek said... [Reply]

pika:
smart ann cintaku forever tu..huahuahua

idAti mALek said... [Reply]

nadey:
ko mmg suke gelak.

tggu la aku edit gambo ko plak..hahahah..nantikan...nantikanlah!!!! miahahahaha(gelak setan)

idAti mALek said... [Reply]

ikmal :
peraduan edit poster laa...ko saje nak gelak ann aku kan

Solihin Zubir said... [Reply]

hahaha.. pandai btol edit! nice2..
jeles tgok org yg pndai edit2 pix ni.. huhu...

Cheq Tun said... [Reply]

lawak giler...

A.T.I.Q.A.H S.H.A.H.A.R.I.N said... [Reply]

semalaman aku tgelak tgk sume ni.haha~

Zetchi Henry said... [Reply]

gud luck dear..
ada harapan nak menang ni..
8hb ni resultnyer..

idAti mALek said... [Reply]

heheh...knape lak?