- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Andainya Aku Seorang Sailormoon... | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Friday, January 21, 2011

Andainya Aku Seorang Sailormoon...

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, January 21, 2011
terimalah puisi jiwang yang dikaryarut (karyakarut) oleh aku di masa kepalaran. (ayat menyatakan kelaparan level mengada-ngada).

andainya aku seorang sailormoon,
akan ku petik bulan buatmu sayang kerana aku tinggal di sana.

andai aku seorang sailormoon,
akan ku nyanyi lagu sailormoon ku buat mu,
disertai lirik yang ku fotostat buatmu dalam versi bahasa melayu.

andai aku adalah sailormoon,
aku kan jadi penyelamat di kala kesetanan menghantuimu.

andai aku memang sailormoon,
aku kan hadiahi mu dengan uniform Tuxedo Bertopeng & Pahlawan Sukikaki,
supaya dirimu menjadi kacak gila lahh!
sejibik macam dalam cerita sailormoon.
tuxedo bertopeng

dan saat ini,
ketahuilah kau sedang bernasib baik 
kerana aku bukan sailormoon.
aku cuma Idati Earth.

nama aku Idati & aku tinggal di bumi.
selamat berkenalan, Encik Ridwan.





6 C.O.M.M.E.N.T.S:

nadey said... [Reply]

aku dulu kalo xdpt tgk cite ni aku xnk g sek........mase tu form 1.......gile aku siap hafal doh....mmg haram prangai aku!

btw aku windu doh ngan ko!

Ayna Tan said... [Reply]

wah3x..sonok bace..

BilaGadisBercerita said... [Reply]

Gadis sangat suka sailormoon! smpaikan boleh hafal lagunya.. bila dgr lagu nye jd mcm bersemangat!

idAti mALek said... [Reply]

nadey:
amboi melampau la tu tamao g skolah ann...hahahaha

aku rindu ko jugak lah~

idAti mALek said... [Reply]

AYNA:
ape dye yg seronok tuu?

nak btukar jd sailormoon skali ke?keh keh keh

idAti mALek said... [Reply]

gadis:
sy pun hapal gak dlu..skrg x ingat dah...kalo x sy buh dah skali dlm entri nih.hehehehe