- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Cerita di Tahun Baru yang baru 3 hari | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, January 3, 2011

Cerita di Tahun Baru yang baru 3 hari

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, January 03, 2011
akhir semester ini bakal pergi praktikal selama 2 minggu yang sepatutnya buat observation sahaja tapi cik ayfa cakap kena buat case sekali *omaigod omaigod*.
cececeh....nak letak badge plak.

thank you Allah for giving me chance (macam kat assembly sekolah) untuk berpraktikal bersama calon-calon Dean's List kelas aku iaitu hana yang comot gila, ecot yang kejam dan nani yang tak matang langsung. itupun di Hospital Raja Permaisuri Bainun, Ipoh(nama baru hospital besar Ipoh).ceceh nama nak BAINUN mentang-mentang sekolah Bainun (SERABAI).


yeah lupa nak kongsi semalam aku telah berparti. parti apa?


ya yang pasti bukan parti pilihanraya. (eh korang sokong apa? *undi adalah rahsia *ouh...)

muka tak nak tunjuk *muka macam nak lempang laju-laju

dan lagi(banyak pulak aku nak cakap kan), hadiah CONTEST GAMBAR PALING CHILL tu, aku tak update sebab aku tak beli lagi. kan aku suruh korang mention suka warna apa, aku nak beli ikut warna korang suka lah!! okey? *yang pasti bukan seluar dalam. (agak sensored di sini)

UNTUK CONTEST HANGAT SEPERTI DIBAKAR KETUHAR 200 CELCIUS, BOLEH JOIN INI :

PERTANDINGAN FOTOGRAFI
PERTANDINGAN VIDEO
PERTANDINGAN POSTER

ouh lupa selamat tahun baru yang ketiga hari(barulah tu kan kalau orang baru kahwin 3 bulan pun korang masih panggil pengantin baru kan? kan?     jawab lah ya,..!)

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anonymous said... [Reply]

ak mmg kejam so??? miahahahhaha(ktwe ngan sgt kejam)

elleyayah . said... [Reply]

xsabar2 nak tau result.harap2 sy menang. amin

hamihemo said... [Reply]

suspens jee contest ni nak tau sapa pemenang hahah..hari2 dok jejak ni hahah

AISHA INANI said... [Reply]

best la kaw paktikal dekat2 rumah jekk. kan? teheee...

hepy new year gakk!