Do you like my blog?

Monday, January 31, 2011

Contest Saya mau Template Profesional!

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, January 31, 2011
*ini adalah sticky post. scroll down untuk latest entri.

sekarang aku nak join contest template profesional oleh AIZ. menurut Aiz, untuk join ni, kita tak perlu bunuh sapa-sapa.okey.

jadi jangan lah berbunuhan.

biar aku cerita sikit pasal Aiz nih. dulu blog dia Aiz Batu Campur, aku memang follow setiap entri dia sebab aku rasa sangat seronok. tapi lepas tu dia tutup blog tu dan beberapa lama lepas tu dia came out dengan blog baru iaitu Aiz Story. jadi aku cepat-cepat follow.. haha aku rasa aku 1st follow kot(bangga).

Aiz ni seorang template designer jugak. aku dah tengok template-template yang dia designkan, memang cool habis(bagi yang request template cool..) memang profesional lah. 

Design Blog Impian
aku suka template yang ada 2 column je sebab kalo ada 3 column, aku rasa serabut. apatah lagi 4 column. senak je perut aku tengok.aku jenis tak suka nak tepek gambar aku kat header, sebab aku rasa malu laa...hahahaha...selama ni header aku letak gambar anime, gambar robot comel-comel ngan gambar monster. oh ye, yang lepas ada la aku letak gambar aku, tapi versi yang dah di'superimpose' dari pelakon korea. 
ni ah header yang ada muka superimpose tersebut

sekarang ni header aku tak ada.hari tu aku dah design beberapa header, konon-konon nak rotate lah header tu. tapi aku gatai pi scan lappy, dia pi clean suma design aku. jadi aku malas nak design baru sebab aku rasa macam tak ada bakat je. aku pun tak bubuh header.dan seperti yang korang tengok, aku tulis tu. 'header ditelan virus'.

aku suka design ala-ala vintage.

Kenapa nak join?
haha. aku nak template yang Aiz designkan sebab aku rasa sangat cool okay yang dia designkan. *malu nak cakap.hehehe. aku asyik guna template premade je lepas tu pandai-pandai lah edit. macam sekarang, kosong je kan. header tetap kosong, tak ada.lepas tu aku tak tau kenapa loading blog aku lambat.aku konfius..wawawa...bantulah hutan kabut.....




jom lah kita ramai-ramai join contest Aiz ni okay.

8 C.O.M.M.E.N.T.S:

Aiz said... [Reply]

^__^ first time dengar header kene telan virus.. ^__^ lalala

AISHA INANI said... [Reply]

aku rasa header2 ko lagik kewl kot.
asal tgok header ko aku rendah diri!
tp sekarngg br best, header di telan virus! wakakakka.

idAti mALek said... [Reply]

aiz:
eh, design aiz tak pernah kena telan ngan virus ke?heheheh

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
header ni ko paling suka?
hahahahaha..aku pasti ko pun boleh memilikinya...kekeke

ko delete ko nyer header,, ko tulis cm aku..kui3

shi3la said... [Reply]

header kat sini dah sempoi haper..?lain dari yang lain..cool kater sivaji..hahaha

Good luck yer dik..!!

idAti mALek said... [Reply]

erkkk???cool ke???huaaa....

nak Aiz jugak yg designkan..huk2

Papa meow said... [Reply]

Cantik tu...kalau pandai teringin juga nk buat, tp x pandai...header biasa2 je ok lah kut... selamat ber design ...

a n a s t a s y e a said... [Reply]

semoga berjaya .. =)
template anastasyea pun dah lama .. kena renovate sikit nie ..

anastasyea's latest post .. Gosip Artis Lagi Panas!