- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf entri ini sarkastik. tapi lebih baik dari di pelangi photopoetry aku, | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, January 13, 2011

entri ini sarkastik. tapi lebih baik dari di pelangi photopoetry aku,

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, January 13, 2011
helo semua yang membaca hutan kabut, aku harap korang tak tersesat dalam hutan ni. bawak kompas tau.

tak banyak nak updates, lagi pun semalam dah updates kan. aku harap korang berpuas hati dengan result contest. ada jugak yang terus unfollow aku bila aku umum result contest. tak kisah lah. tapi apa-apa pun almost blog yang join aku dah follow. tak suka hutan kabut?

apa boleh buat, aku tak paksa korang suka. tak kan aku nak bagi korang satu sorang hadiah supaya korang follow blog gila ni.

minggu lepas dan minggu ini adalah minggu yang tough dan menyakitkan sebenarnya. jiwa aku terseksa, aku rasa marah, geram. dalam masa yang sama aku banyak responsibilities lain yang aku tak boleh nak lepas tangan.

tak mungkin aku nak jadi seorang yang tak bertanggungjawab. sekiranya aku diberi tanggungjawab, walau sebanyak mana aku membebel (seperti mana aku membebel pasal syafiq yang tak nak reply mesej atau aku membebel pasal kerja-kerja wartawan), aku tetap akan buat kerja tu jugak.walaupun orang lain tak nampak hasil kerja aku, biarlah aku dengan Allah Subhanahuwataa'la yang tahu.

imbuhan yang aku harapkan bukan merit atau nama atau apa-apa yang boleh julang aku secara tiba-tiba. aku cuma perlukan kepuasan dalam hati aku bila aku lakukan sesuatu dan jugak senyuman orang lain sambil cakap 'dah ok dah ni' pada hasil kerja aku. aku dah boleh senyum puas hati.

brek kesabaran dalam hati aku masih berfungsi. tapi aku harap orang lain tahu yang brek jugak boleh rosak. aku bukan robot, jadi aku lebih lemah.

tapi aku punya otak yang tumbuh di kepala, bukan dekat tempat lain.
dalam hati aku sekarang jangan ada yang suka nak bercakap pasal rule budak sekolah dengan aku. aku dah muak menghadap cikgu dengan warden masa sekolah dulu.

cakap lah. aku tahu korang nak cakap aku pelajar bermasalah.

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

fadzlina said... [Reply]

haha..aku lebih suka pelangi poetry dipublic kan. =P

fadzlina said... [Reply]

haha..aku lebih suka pelangi poetry dipublic kan. =P

idAti mALek said... [Reply]

aku pun rase mcm tu.

tapi kalo aku public kan, mslah laaa....

ade plak yg sakit hati baca kan..kekekeke

idAti mALek said... [Reply]

aku pun rase mcm tu.

tapi kalo aku public kan, mslah laaa....

ade plak yg sakit hati baca kan..kekekeke

Cik Atiqah Shaharin said... [Reply]

wpon dorg nk unfollow hg. hg jgn risau, aku ttp follow hg slgi blog ni wjud.hehe~