Do you like my blog?

Tuesday, January 18, 2011

hasil usaha rakan sepetak kertas

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, January 18, 2011
cuma nak ulas gambar(s) je.


ni aku tak tahu remaja duduk dalam gua mana. haha. 
dari kiri : faz tak best, aku tugu negara afrika , adik faz yang mempunyai kakak yang garang iaitu faz, dan pika yang mempunyai unspecific expression. konklusinya beliau sedang jiwa kacau.

simply said, aku macam nak nyanyi lagu Negaraku dalam bahasa Siam, macam Ustaz Che' pernah nyanyi kat kelas aku dulu.

sumpah aku paling suka gambar ni. roti ni sedap. credit to pikatak kerana memilih roti itu lalu men'snap' gambar Nani, Ratu Senyum Cucuk Botox ketika sedang struggling menggigits roti kereh (keras) tersebut.

editing picas credit to Makhluk Asing Bereben, Fadzlina Yang Gilaa Tak Best. klep klep klep klepek (bunyi tepukan gemuruh yang mendebarkan).

gambar di atas di'snap' sewaktu berpoya-poya atau berpoyo-poyo selama 2 jam 30 minit di Yat Pendek dan Petak Masa, Mudbank.
(Low Yat & Timesquare, Kuala Lumpur).

sekarang ni dah ada 3 blog. itu bukti aku kuat merapu.

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

unieMARKS :) said... [Reply]

tetiba teringin cool blog tengah malam cmnih ~ huaa

idAti mALek said... [Reply]

uish sejuk ni kotttt

AISHA INANI said... [Reply]

saper ada tiga beloggg?
ko ker??
perghhh!

jom pi petak masa lagik nakkk?

! Encik Nakal ! said... [Reply]

Nak join bulehh~~~hakhakhak

(menterjah n3 budak nakal bloglist)