- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf The Jabberwacky Yang Sewel | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, January 8, 2011

The Jabberwacky Yang Sewel

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, January 08, 2011
semalam jalan-jalan blog Cicak & Lelabah lalu memperkenalkan aku kepada encik Jabberwacky yang selalunya dalam mode kejam.

aku penat tau sembang dengan dia. aku tanya lain dia cakap lain.
tapi ketagih mengacau dia.*mode seronok kacau orang.
utk permulaan anggaplah muka encik jabberwacky macam ni.

ni lah bibit-bibit percintaan bersama encik Jabberwacky yang romantik, sewel, kejam dan totally tak guna.*selalu buat aku kecik hati. jangan bercinta dengan dia.

*yang bold tu jabberwacky, yang font unbold tu aku lah, si Hutanus Kabutas.

mula-mula gaduh.
jabberwacky ni gila.mula-mula marah aku.lepas tu tiba-tiba cakap minat aku.*blushing tau tengah-tengah malam ni. harap encik ridwan tak marah.


dia masih teruskan flirt dengan aku. siap cakap aku cantik lagi. alah ayat nak jiwang je kan, konon aku nak cair.aku tanya nama dia bukan nak bagitau.aku saja melayan dia,alah bosan-bosan.bukannya aku nak kahwin dengan dia.



asyik cakap sayang aku je. apa buktinya?


masih lagi dia cuba flirt dengan aku..siap ajak pergi dating lagi.*ahh tak mau aku. geli gila.



aku mention aku ada bf nama ridwan. tiba-tiba nak sayang ridwan jugak.*ADAKAH KAU SEORANG GAY ENCIK JABBERWACKY???

oh tidak aku tak akan serahkan Ridwan aku kepada gay seperti kau.*eh, 'Ridwan aku'? kui kui kui(gelak seekor kucing dalam majalah Ujang)



DAN DIA MARAH SEBAB AKU TAK BAGI 'RIDWAN AKU' pada dia.

tiba-tiba ugut nak rogol aku pulak.aku report polis karang. aku cakap aku nak tumbuk muka dia.

lepas tu dia cakap macam ni:

sekarang aku rasa muka dia layak macam ni

begitulah akhirnya cinta kami yang berlangsung dalam alam maya.

encik jabberwacky, kau memang sewel kau tahu tak? aku benci kau jabberwacky.


#anda semua jangan terpedaya, Jabberwacky bukan manusia, ia adalah mesin yang berchatting dengan kita.sebab tu jawapan kadang-kadng merapu. dia pakai bantai saja.

untuk lawan kosakata dengan encik jabberwacky yang jahat, klik SINI.

13 C.O.M.M.E.N.T.S:

Fatihah said... [Reply]

HAHAHAHAHAHAHAHA...
OMG ko dati..sengal!!
mati2 aku percaya tadi..huh

idAti mALek said... [Reply]

ape yg ko pcaye...pi la chat ngan dye,,hahahahaha

! Encik Nakal ! said... [Reply]

wahh~~cam best jer~~hohohoho

idAti mALek said... [Reply]

memang best...dan sakit hati juge~

MéuzAngelo™ XXIII said... [Reply]

hahahaha.. siot je.. igtkan org giler la td.. rupe2nye program komputer je.. :D

idAti mALek said... [Reply]

lebih kurang mcm chatting dgn org gile laa

misSbLurRy said... [Reply]

agak2 bosan layan lah pakcik nie kan....syok jugak 2

idAti mALek said... [Reply]

syok gilaaaa

AISHA INANI said... [Reply]

lahhh.
memang ko nih takder keje sgt ke??
hahahaha,
mcm tuh pon boleh ker?
adoiii............

idAti mALek said... [Reply]

bukan xde keje, tp terlebih keje dah ni..

utk ilangkan stress~

yaya(; said... [Reply]

hoo . gile seih dy tuh . gayy :P

Izyanti said... [Reply]

Haha.. Sengall..! Hutan kabut, meh amik award. http://izyanti90.blogspot.com/2011/01/award-best-follower-ngalahkan-ajl-youuu.html

Heidi Shafiq said... [Reply]

hahahaha..!!! :D