- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Updates : CONTEST GAMBAR PALING CHILL 3 (8 Jan 2011) | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Saturday, January 8, 2011

Updates : CONTEST GAMBAR PALING CHILL 3 (8 Jan 2011)

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, January 08, 2011
keputusan contest paling chill akan diumumkan pada :




12 JANUARI 2010 (RABU)-malam

SEKIRANYA ADA PERUBAHAN LAGI KERANA BZ AKU MINTAK MAAF.
AKU UPDATES DENGAN HADIAH SEKALI OK? OKAY TAKK SEMUA? baik korang cakap okay.

##TOLONG AKU. AKU BUSY DENGAN FIESTA TECHNOPRENEUR SEKARANG. NAK BW PUN TAK SEMPAT (T.T)

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

Atiqah Shaharin said... [Reply]

dati..ape ni?? asyik delay je. bg je aku yg mnang kn snang.hehe~

Atiqah Shaharin said... [Reply]

dati..ape ni?? asyik delay je. bg je aku yg mnang kn snang.hehe~

tomatokering :) said... [Reply]

tak sabar tunggu pmng . hehe :)