Do you like my blog?

Thursday, January 13, 2011

Updates : Keputusan Contest Gambar Paling Chill (finally!!!)

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, January 13, 2011
Assalamualaikum semua dan selamat malam lah. Seperti yang aku janjikan, korang semua akan dapat tahu keputusan CONTEST GAMBAR PALING CHILL yang dah berlangsung selama...err...tah la aku pun tak ingat. hahaha. (sebenarnya aku buat contest ni suka-suka hati je sebab kawan aku FAZ buat CONTEST JEJARI KREATIF). tadi kitorang baru pergi beli hadiah sama-sama di atas kerajaan langit.
aku dah jemu tengok banner ni..

jadi malam ni kami deal nak umumkan result. ini result contest jejari kreatif.

aku pun ada join sebenarnya dan terbaik ahh, aku kalah. (i know that).

disebabkan aku tak ah kaya benor aku bagi ni haa hadiahnya. nak beli i-phone tunggu anak-anak aku kerja dulu pastu korang mintak la kat diorang. hak hak.

the hadiah lah bebeh! earphone biasa-biasa saja.
sampai juling mata aku tengok gambar korang semua. semua nak chill je kan. gambar aku pun kalah dengan korang semua. mula la aku rasa nak bagi bunga taik ayam je sebagai hadiah (kes dengki laa ni).

jadi setelah difinalizekan oleh juri-juri ini, kami memilih anda sebagai pemenang :

Pati Ikan Bilis, ECOt CitCOt, piKATAk dan Hutan Kabut
kami tak mengamalkan sistem dengki-mendengki, rasuah atau guna kuasa. tiada undian FB dibuat kerana ia tak adil. siapa ramai kawan tekan like, dia boleh menang. padahal orang yang tekan like bukannya tengok semua gambar baru like yang dia rasa cantik. *ish ish. jadi marilah menggunakan cara manual iaitu gunakan dua biji mata masing-masing dan hati kata mana yang chill lahh bebeh!!!.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


jadi pemenang di tempat pertama :

Gambar Cili-cili
Encik Kamal Kom dengan blog nya : Kom & The Typewriter

reasons : terlalu banyak gambar chill yang gaya dengan lompat-lompat jadi aku memecahkan kepala memiih lompatan yang terbaik di antara lompatan. jadi inilah dia. - hutan kabut

di tempat kedua :

hip hop yoo..anda???
Encik Hamihemo dengan blog nya : Hamihemo

reasons : cantik lah gambar ni, sempoi, hepi, tak tipikal - Pati Ikan Bilis

dan top 20 yang lain sila ambil ini sebagai penghargaan, tak apa kan? (kalau lah aku kaya raya)....


untuk 215 peserta lagi sudilah kiranya terima award ini sebagai tanda penghargaan !
award macam kanak-kanak.

another 18 picas are :

kami adek beradek sangat chill, anda??
Achue Jerr
Nota : antara gambar terawal yang menambat hati aku.

hooreyy.
Aishah
Nota : Kawan-kawan aku rasa ini sangat chill kerana mereka suka main air.

* coolest kids in town:)Aliya Jaafar
Nota : ini sangat COOL okay. aku suka. innocent lagi muka kanak-kanak. wah wah.
*melompat lebih tggi.. anda bagaimana??*Annis Suzana
Nota : Sangat seronok gambar ni. Tinggi pulak yang lelaki tu lompat.*kagum.
Kami always happening!! YEAH!!!!Ilya Nur Fateen
Nota : ini kelakar. serius kelakar! semua orang lompat excited gila tiba-tiba ada sorang tercengang tengok orang lain buat apa dengan muka heartless...*hahaha aku gelak guling-guling
BAWAKU TERBANG TINGGI-TINGGI !Cik Ieyra
Nota : ini sangat innocent dan indah. sopan tapi chill.
Nota : pada permulaan ini adalah pemenang. tapi kerana kamal dan hamihemo muncul......aish..maafkan hutan kabut. *tapi suka gambar ni sebab nampak sangat hepi..!!!!!! kira ini nombor 3 lah, tapi tak da hadiah.

Kami MERIAH ;D anda?
Tikosh
nota : lompatan lain yang hebat dan chill.
"achannntheeekkkkkkkkkkkk...."
Ujee
Nota : yang ini pulak sangat gembira dapat syampu kepala ramai-ramai. yang sorang kat bawah tu tercengang je..
welc0me to UNIVERSAL STUDIOS JAPANZ@im
Nota : Ini cool lah.
kami tak happening sebab pale otak kami masuk air..KARATZ
Nota : gambar ni memang masuk air dan muka sangat real macam kena dera.
Nota : antara peserta terawal contest ini. hebat la pakai baju kurung pun lompat sangat stylo.

menggedix itu kami...hahahahaNANA
Nota : mula-mula tengok biasa je, tapi gambar budak kecik tu sangat kelakar. yang kat atas *orang lain lompat dia pun nak, tapi tak sempat...*hahahaha

"Katakan Ya pada Yakult!"Atok 
Nota : mula-mula tak baca caption dia. lepas tengok lama-lama semua juri gelak terguling-guling....*tiba-tiba teringat iklan Yakult.
Syakirah Samat
Nota : gambar ni cantik !
Dah Sejuk, Kami Bungkuslah !!Hasrul Hassan
Nota : ini PALING UNIK. sebab encik Hasrul siap buat reasearch lagi pasal perkataan chill..sila lihat blog beliau untuk membaca ulasan beliau mengenai chill.
Yesterday's Mood, Today's Spirit
Izyanti
Nota : Ini sangat riang gembira *mula-mula takut tengok gambar ni.*kenapa tah aku
kalau anda rasa anda happening, percayalah kami lebih happening!Mohd Fitri
Nota : lelaki yang paling kanan sekali itu menarik.. *erk maksud aku, gaya dia menarik..hahaha *kelakar, macam ultraman.

Terima kasih kepada semua yang join. Hutan Kabut amat menghargai anda semua. kepada yang tidak berjaya, sila jangan serang aku. serang lah shopping mall dengan membawa duit yang banyak *jadi anda boleh beli hadiah sendiri. haha okay?!! anda semua adalah pemenang di hati aku.

kepada johan dan tempat kedua, sila lah hantar emel ke blueberry_dandelion@yahoo.com

sertakan nama, nombor telefon, alamat nak pos earphone hadiah ini.:)   have a nice day semua!

#aku duk type entri ni dari pukul 9 tadi tau.haish.



15 C.O.M.M.E.N.T.S:

Solihin Zubir said... [Reply]

yey! kalah!
tahniah pada pemenang!

AISHA INANI said... [Reply]

wahhh!
aku kalah!

tapi mmg gambar hampeh pon!

the first one tuh mmg deserve tok menang laaaa.
cantik kot.
dua pon okk. ehh yang semua pon best laaa. lepas nih aku nak jugak tngkap gambar lompat2. tak kiraaa! heh.

neway congrates to yg mng!

hadiah ko kreatip gak! smart!

AROL DSHW said... [Reply]

Tahniah kepada para pemenang dan TOP20! Pergh! Cantiklah gambar pemenang tempat pertama. :)

idAti mALek said... [Reply]

Solihin Zubir :
sabar2...

kan semua adalah pemenang

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
adiah ape tu yg kreatif?

earfon tu bukan handmade...hahaha~

idAti mALek said... [Reply]

arol:
haha...serius cntik kan yg 1st tu

kamarukom said... [Reply]

ermm...erm....tenkiu cik hutan kabut~~~ wahwah terujaaa:D
rs nk brlari masuk hutan wahwah

elianesuriane said... [Reply]

still brbangga even tak menang tp gmbrku ade dlm top 18 kerana rum8ku (annis suzana) mempertaruhkan gmbr itu.. gmbr yg aku pertaruhkan x brnaseb baik pula...

gmbr yg menang mmg sume chill..!

tomatokering :) said... [Reply]

tak menang . kekeke
kongrets to yg menang ! :D

Mohd Fitri said... [Reply]

top 20 pun jadilah. hehe. terima kasih penganjur! :)

Siti Safiyyah said... [Reply]

maluuu kalah.haha.

tahniah yg dah menang tu. tapi gambar yakult dn lelaki yg ala2 ultraman tu sumpah tergelak tau.haha ;D

elnino moona said... [Reply]

tahniah kepada semua pemenang..:)

hasrul hassan said... [Reply]

Salam .. terima kasih. :) saya dah wat entri khas mengenainya. :)

http://hasrulhassan.blogspot.com

hamihemo said... [Reply]

huhuuh sory baru tengok kat kontest ni..nanti sya email kan detail saya..tq pilih sya hhuhuh

hamihemo said... [Reply]

saya dah email saya punya detail...terima kasih sekali lagi