Do you like my blog?

Monday, February 7, 2011

Gambar FB adalah 1st Impression Sekarang

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, February 07, 2011
orang sekarang kalau nak stalk ke nak fire ke, mesti tanya dulu 'budak tu ada FB tak?'. kalau ada boleh lah stalk. 

gua sebenarnye sedang berhajat untuk letakkan profile picture kat FB gua dengan muka yang macho habis atau pun ketat habis. so that tak ada orang berani kacau-kacau bf gua.(kerana gentar tengok muka ketat gua). tak tahu apa punya idea.


pernah dulu gatal nak letak gambar yang comel (tiba-tiba angle baik punya walaupun gua tak comel), ramai pulak lelaki-lelaki add. puji-puji lagi, tapi gua tak approve. i don't approve unknowns.

contoh : 'saya suka bibir awak, seksi lah', 'mata awak cantik, sy suka tengok', 'comelnyee....rasa nak gigit..'.

sumpah gua takut gila. walaupun gua rasa gua macho dan brutal, tapi gua takut. entah sapa-sapa yang puji mana nak tau.sex maniac ke? omaigusi. lepas tu gua letak gambar bf gua yang hensem tu. kena bahan pulak dengan member.

'setahu aku idati malek seorang perempuan, sejak bila jadi lelaki?'.
'aww....hensemnye awak ni..nak berkenalan boleh?'.
'eh awak ni ex-bf sy kan. tak sangka jumpa kat sini'.

demm you...sekarang guna gambar yang sensored kan part mata aku yang macam burung hantu.

#setiap kali aku tengok cermin, aku rasa muka aku makin tak cantik tapi makin macho. kenapa? aku ada hormon testosterone ke? kena cek ni.


6 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA INANI said... [Reply]

hahahahha!
okk now i know the reason on it. hahaha!
black eye woman! wuww

mimieux said... [Reply]

gentar weyh tgk muka uh..hehhe..joke meyh..=)

misSbLurRy said... [Reply]

profile pix aku xkan letak the real muka aku

letak tp mungkin sparuh da cover...
dr tepi....or terus nampak kaki je...

dunno la..
ramai stalker...
ahahahah...klo nak add...

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
hahaha..ko ttipu tu..

sbenarnye aku nak hide mata aku x ckup tdo masa tu...kekekek

idAti mALek said... [Reply]

mimieux :
gentar eyh tngok muke beliau?

kalo knl beliau x gentar dah, rasa nak gelak je..heheheheh

idAti mALek said... [Reply]

misSbLurRy:
wow..rmai stalker...asal???