Do you like my blog?

Sunday, February 13, 2011

Review Hutan Kabut : AISHA INANI

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, February 13, 2011
hari ini malam ini aku nak buat blog Review. aku dah lama nak buat tapi aku banyak M dari R.

M-malek
R-ridwan.

okey aku tipu.

M-Malas
R-Rajin.

bukan aku bermaksud Encik Malek a.k.a abah aku adalah seorang yang malas. dan tak juga bermaksud Mafia Tercinta aku iaitu Encik Ridwan seorang yang rajin.

M dan R hanya refer pada aku. HANYA AKU SAJA.

jadi Review Hutan Kabut malam ini milik : AISHA INANI

inilah dia orangnya yang nampak sopan saja, tapi kalo masuk blog dia ada lagi banyak shocking pictures.haha.

Siapa AISHA INANI?
Seorang blogger lah bhaiii!! hahaha....untuk pengetahuan semua, aku ni tak kenal ramai blogger. boleh bilang dengan jari je yang aku add FB lepas tu keep in touch. aku bukan kera sumbang, tapi aku malu sikit nak kenal ngan orang.

patutlah ada orang cakap blogger ni sebenarnya seorang yang pemalu sebenarnya. (tapi tak betul jugak tu).

tapi aku belum pernah jumpa lagi mak cik ni. dalam gambar nampak kurus je, realiti macam mana ya ko nih? aku gemuk, macam mana ni. dulu dia pernah ajak aku pergi gathering Geng Blogger. haha mau pengsan aku kat gathering tu (jakun tengok ramai sangat blogger).

aku mula kenal mak cik nih masa Ben Ashaari buat Segmen Jelajah Blog. makcik ni tanya aku kenapa orang ramai-ramai suruh Ben Ashaari komen blog kami. haha.
lepas tu dia pun join segmen Ben jugak. cet. maka sejak itu aku selalu lah melawat blog beliau yang pumpangpumpang (maksudnya havoc tu...).

berpunya? belum.
sila isi borang ye.

Blog AISHA INANI.

AISHA INANI-A BLOG WRITER!
full time student.. currently doing my degree at IIUM, B.Ed Guidance and Counseling, second year student! gilaa tak sabar nak grad! wuuu...
"FROM WHAT I SEE, WHAT I READ, WHAT I IMAGINE, WHAT I FEEL, I HAD WRITE IT HERE! FEEL FREE TO READ AND COMMENT AND CONDEMN.." wa kebal bhai, tarakk hal! bahahaha.



budak ni memang banyak celoteh dia dalam blog. memang sesuai sangat lah dia letak tagline dia 'Celoteh Sampai Lebam'.haha. agak lebam gak la aku baca celoteh dia. dah la muka aku sedia lebam ni. untuk pengetahuan semua, Cik Aisha ni bakal counselor. sekarang ni tengah belajar lagi kat UIA.(universiti islam antarabangsa malaysia). ada jugak laa entri dia tentang ilmu kaunseling ni yang aku cilok-cilok sikit buat simpanan ilmu. hehe. sekarang baru korang fikir 'no wonder la makcik ni suka berceloteh'. keh3.

Entri Kegemaran?

hahaha....entri ni buat aku mengenangkan diri sendiri lantas tersenyum-senyum kuih siput...keh3..err...aku guna apa ey untuk encik Mafia..keh3.
aku selalu guna ni..ok aku tipu...hahak

sebenarnya budak ni memang suka camwhoring. menurut beliau, gambar beliau sangat tak market kalau amik dari angle depan. jadi kena amik dari angle tepi atau atas. belakang pun boleh kot. ok lah tu kan dari aku yang jadi nonagon kalau amik angle depan.



sekian review suka-suka aku yang serba kekurangan. haha.
mari ramai-ramai lawat blog Aisha Inani yang suka berceloteh.

#nak blog anda direview? hehe...

7 C.O.M.M.E.N.T.S:

kamarukom said... [Reply]

aaa kenal blog budak neh! dh folo lame dh pun..blog die mmg menarik penuh ngn celoteh hahak

AISHA INANI said... [Reply]

menangis aku woi tengokkk!!!
hahahaha.

wehh gila, mtenx weh tenx!!
hahhak...

newayy, hmm aku boleh keep in touch ng hg sebab hg ckp hg amek ethic in clg gakk! aku igt smp detik nih. hahak!

cis, sajer buat aku kembang2 kan... wuwww!

cik Ladies said... [Reply]

~waiting utk di review~
kah3 .. the best la AI !!

idAti mALek said... [Reply]

kamal:
hahaha...tula...budak nih ramai je org kenal kot...kekekek~

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
hahahaha...ingt tak dulu aku penah ckp nak buat review..bape abad tah haaa....keh3....

ethic?keh3...tu je ko ingt...aku therapist, x blajar ethic mmg mslah la...ahahahah~

hamihemo said... [Reply]

thanks add ym..hehe

AISHA INANI said... [Reply]

wahh dah tukar lahhh!
phewww..
hahahhak