- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf sayang Mark atau sayang Ridwan | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, February 21, 2011

sayang Mark atau sayang Ridwan

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, February 21, 2011
korang semua tau ni apa?


aku ada akaun FB, ada dua. 
satu main aku punya : Idati Malek.
satu lagi untuk blog : Blog Hutan Kabut

FB ni banyak connect kan aku dengan kawan-kawan, nak reunion ke, nak pergi makan ke, nak pergi toilet ke semua guna FB. even nak jemput ke majlis kahwin pun FB jugak. tensen-tensen layan FB jap fire-fire orang. emo ke nak sebar propaganda pun, FB jugak tempatnya. kalau nak exam, buat group discussion guna group FB. (nak mengata sal kuliah pun kat FB..shhhh). bosan-bosan stalk orang cantik sangat atau hodoh sangat pun kat FB. segalanya FB. celik mata bukak FB kot-kot ad

aku ada bf. ya ya, aku tau ia annoying bila aku taip aku ada bf. macam nak show-off. aku pernah baca komen lelaki yang mereka rasa annoying kalau blogger perempuan asyik taip pasal lelaki kesayangan mereka lepas tu upload gambar banyak-banyak. lagi annoying kalau berpuisi-puisi, berayat-ayat cinta semua. pada aku,  ia mungkin annoying, tapi bunga-bunga di hati perempuan lebih indah dan dapat atasi rasa annoying tu. sebab tu mereka terus je buat even ramai cakap annoying *macam tengah backing diri sendiri.

tapi setakat ni aku rasa level aku masih ok. haha.*penampor di situ

berbalik pada bf aku tadi, nama dia ridwan.*perlu ke? 

jadi sekarang ni aku tengok ramai loving couple yang berantakan di FB. aku tak tahu nak cakap apa pasai pasal ridwan takda FB. kemungkinan untuk mempunyai ramai stalker juga sangat tinggi.sikit-sikit manusia nak stalk sapa lagi cun, sapa lagi kacak, sapa lagi macho atau sapa lagi skema. sebab tu aku pernah post entri gambar FB adalah 1st impression masa sekarang. Aisha Inani pernah cakap,macam tak percaya je zaman sekarang ni ada orang tak da FB.  T.T

actually i'm kind of happy kerana bf aku takda FB. aku tak ada masalah stalker. aku takda masalah menjelesi gambar dia dengan ramai-ramai budak perempuan dan dia jugak tak ada masalah menjelesi komen-komen aku dengan kawan-kawan walaupun ianya pasal latihan silat. *errr.. ketahuilah aku sangat jeles kalau dia yang jadi aku, jadi aku kena bersyukur yang aku perempuan dan dia lelaki. aku adalah aku dan dia adalah dia.

satu hari nanti kalau dia buat FB sebab nak keep in touch dengan kawan-kawan dia*kawan-kawan perempuan* aku mungkin delete FB main aku iaitu Idati Malek. dan aku biarkan FB Blog Hutan Kabut yang beroperasi untuk promote blog aku.

mungkin banyak kenangan, banyak memori dan banyak benefit tapi aku mesti buat*sepatutnyalah.

sebab?

sebab hubungan ni lebih penting dari Facebook.
dan Mohamad Ridwan lebih penting dari Mark Zuckerberg, founder FB.

#kalau aku tak delete, aku akan jarang online. emmmmm......

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

NuSaNa NoSa 91 said... [Reply]

sy suka sy xde fb~ hiks~~ ^_^

shah amirul said... [Reply]

bukan senang nak dpt org takde fb zaman skang ni.aha