Do you like my blog?

Friday, March 18, 2011

aku sedang menjambukan diri sekarang, jangan duriankan aku.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, March 18, 2011
hai semua*nada ceria habis dengan senyuman di muka sambil menjaga keamanan dunia.

lately aku sibuk menjaga keamanan dunia sampai terabai hutan yang paling aku manjakan dalam dunia ni iaitu Hutan Kabut. dan pemberitahuan aku akan cuba sedaya upaya dengan gigih untuk menaip ayat sejambu mungkin. hiahiahia. nantikan lah dengan termuntah-muntah.

sarkasis, sila sarkastik kan aku okay. aku tengah jadi jambu yang comel gila sekarang ni.

aku yang menjaga keamanan dunia menentang Nania The Raksasa.

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA INANI said... [Reply]

jambu=lembut or =cun? haaa?
wonder.. grr!

Fazli said... [Reply]

atromen jambu menjaga keamanan...

idAti mALek said... [Reply]

aisha:
jambu dr segi perangai okey~

idAti mALek said... [Reply]

fazli:
hahahaha...

mcmtu la nmpaknye

Cik Yana said... [Reply]

I like the title. Hahaha~