- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Jom Main Dengan Kawan Satu Group | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, March 3, 2011

Jom Main Dengan Kawan Satu Group

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, March 03, 2011
yeah bebeh-bebeh sekalian, hari ni gua nak ajar satu game baik punya. kat sekolah tak ajar game ni, mahal ni.

bukan nak ajak korang main Dunia Kafe, Villa Bandar, Perang Mapiau dan Hidup Sorority. ahh bosan semua tu bosan. mari mari, kita main benda lain.  >.<

game ni digunakan untuk merapatkan hubungan sesuatu komuniti kecil*ayat skema habis*, meng'hapPENING'kan sesuatu group FB, menimbulkan syak wasangka, menggelikan hati sesama sendiri, mencari perang 3 tahun, mendatangkan cemburu yang meluap-luap keluar dari hidung, dan sebagainya.

ia dipanggil, 'meh aku nak pakai profile picture ko kerana aku rasa gambar aku terlalu hot, maka aku ramai stalker, bukan sebab aku loser'.*bapak panjang gila nama game ni.

cara-caranya. add FB seberapa ramai insan yang mempunyai persamaan dari segi apa-apa yang korang nak macam 1 kelas masa tadika ke, 1 kelas masa form berapa-berapa, persamaan mempunyai muka yang petak atau nonagon ke, atau Group Kami Penah Kapel Dengan Azani Yang Macam Hot Tapi Tak Macho Pun*ahli ada 58, wow bayangkan berapa ramai bekas makwe dia ada*. anda buat group menggunakan nama yang anda suka.
#azani-kun aku gurau je,hiahiahia.*kun tu apa?

lepas tu sesama sendiri dalam group tu, korang tukar profile picture korang. cabut lah undi nak bagi adil kan. lepas tu letak status 'Awww..aku dah ayu sekarang..taik lalat di muka ku yang tumbuh dalam satu klik me'ayu'kan lagi muka ku yang bulat ini'.

atau mungkin boleh letak 'Nama saya arif. walaupun saya nampak macam macho, tapi act saya suka menari poco-poco' sambil ambil gambar ahli group tu yang 'konon-konon' macho.

as i said before, game ni boleh datangkan perang 3 tahun. selamat berperang dengan game yang bernama (refer yang kat atas, tak larat nak taip.)

senarai mereka yang telah mencuba dan merasakan ianya HEBAT!!*cakap dengan semangat macam warga MLM (kalau anda pernah attend previu MLM)

______________________________________________________________
______________________________________________________________


______________________________________________________________
 yang jadi kartun tiba-tiba ...
______________________________________________________________
 yang salu ayat ganaih ganaih tiba-tiba taip 'hihi kite pun dah tukar >.<'. eh?
ganaih merujuk pada gambar ni.haha

______________________________________________________________
 azani seorang perempuan?
______________________________________________________________


 sesi cari pasal :
ni FB aku  T.T
______________________________________________________________

______________________________________________________________
 sesi mendengkikan orang lain :
______________________________________________________________
 cetusan skandal sentiasa ada. :P

yang melarikan diri ke NZ pun ada. T.T
______________________________________________________________
 macho gile amirah!
______________________________________________________________

______________________________________________________________
 yang bertukar dengan prof pica dengan vampire pun ada.
ini pica aku bebeh

tak kurang yang terkejut :
______________________________________________________________

ini pun pica aku bebeh

terMACHOest among the all :

______________________________________________________________



GAME INI DITAMATKAN KERANA :





 game ni diilhamkan oleh Nania The Raksasa.







5 C.O.M.M.E.N.T.S:

Cik Atiqah Shaharin said... [Reply]

wah. besh ah game ni.hehe

Papa meow said... [Reply]

wah...mmg besh :D

Fatihah said... [Reply]

hahahaha...;p
meriah ckit group 5 sigma tu. kalau tak sunyi sepi je..
thanks dati. x)

hamihemo said... [Reply]

salam, yang contest gambar paling chill hari tu saya x dapat lagi hadiahnya..huhuh...sya rasa dah hantar alamat saya kat email awak...kalau ada apa2 nanti mesej kat hamihemo@yahoo.com..maaf ganggu ketenteraman tuan tanah

kamarukom said... [Reply]

hahahaha lawak gile game nih!
paling xtahan name game tuh panjang xhengat!