- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf fear factor ku | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, April 27, 2011

fear factor ku

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, April 27, 2011
kebelakangan pening. habis exam pun weng. sebab ada orang request edit video guna power point. aku cengang-cengang bila dapat tahu itu pun kawan yang cakap. aduh pening. agaknya macam mana lah jadi, kalau video aku guna power point.

macam presentation kuliah?

ya..mungkin. mungkin benar itu.

oh ya.baru tadi aku melakukan salah satu Rancangan Fear Factor yang dijayakan oleh aku sendiri. beberapa aktiviti yang mampu menggagalkan aku, salah-satunya adalah :

turun tangga tanpa tengok tangga tersebut.

tapi aku berjaya. kerana mengangkat buku sampai tinggi paras hidung. jadi tak nampak tangga.



dan ya, aku masih hidup.

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

Farhana Jafri said... [Reply]

adoi~~ npe angkat buku bnyak sgt nsib baik xjtuh.. klau trsliuh kaki kn ssah nk wt keje..

jemput singgah ANASAURUS :)

AISHA INANI said... [Reply]

muahahahaha!
kalo jatuh...........
kan tak pasal2 jaaa.
heshh!

misSbLurRy said... [Reply]

fear factor ko aku akan buat setiap hujung dan awal sem
yeahhhh