Do you like my blog?

Friday, April 15, 2011

hidup yang busy adalah impian setiap manusia yang sakit mental.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, April 15, 2011
sekarang aku jenis manusia tak ada sense. sense of humor tak ada. pergi mana tak tau. ada idea tentang entri, tapi taip separuh jalan, rasa putus asa.

give me back my  life! ! !


aku tak dilahirkan untuk menjadi workaholic. aku dilahirkan menjadi manusia gembiraholic, sukasukaholic, beranganholic dan tak lupa, tidurholic.

that's what i made of. mungkin lah.

untuk melarikan diri dari ke'busy'an yang melampau, mari kita buat tak tahu saja. supaya encik Busy itu putus asa mengorat diriku yang sememangnya tak berminat dengan beliau.

ouh mad. give my life back!

ini adalah sebuah overpriced camera yang aku pun tak tahu kenapa aku letak kat entri ni.

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

Alan Rizque said... [Reply]

Sama ada anda kena suka benda yang anda lakukan sekarang ataupun buat benda lain yang anda suka..