Do you like my blog?

Sunday, April 24, 2011

selamat menjadi raksasa tua

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Sunday, April 24, 2011
stok panadol dah berlarian pergi. sejak akhir-akhir ni aku selalu demam. ya mungkin orang tak tahu aku alergik dengan musim hujan. stok muka nampak macam kaki pukul, tapi antibodi aku up sikit dari orang kena HIV. up banyak kot. mana-mana lah. pilihlah mana suka. nampaknya kena pergi mendapatkan stok panadol lagi esok. ammeltz yoko yoko aku pun dah running out.

nampak sangat aku dah macam orang tua sekarang kan? aku sudah menghampiri angka 21 untuk dicatat di petak umur. terkamjat otak baru ingat aku tak study habis lagi. kerana sepanjang hari dihabiskan dengan berbaring-baringan. effect dari 'bermain' hujan di atas kuda biru putih aku. tahniah lah antibodi kerana tidak mempunyai daya mempertahankan 'cinta hati' anda. sekarang aku sudah macam ini, jangan jadi escapist dengan maaf. aku panas.

dan beribu lemon atau lebih 1Malaysia lagi, beribu pisang tahniah kepada raksasa yang paling mengada di atas muka bumi ini yang bernama rosnani ibrahim @cinan nan @ Gua Rasa Dah Matang @ Nania de Raksasa.

kerana mencapai keganjilan angka umur 21. tahniah peningkatan umur di kala IC baru sudah berada dalam tangan. di mana kau sangat bangga dengan IC tersebut. syabas, mak cik tua. keh keh keh.

untuk mengelakkan rasa tua yang melampau, marilah meletakkan gambar pada umur 19 tahun. (yang kiri itu adalah raksasa tua, yang kanan itu adalah aku) - rasa nak sepuk je tengok gambar ni.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

pika ruslan said... [Reply]

da besau da raksasa nehh..syabas beteh!!

selipar hijau said... [Reply]

bunyik mcam korang muda la eh?.cis..