- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Fast 5 watching day. | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, May 16, 2011

Fast 5 watching day.

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, May 16, 2011
bagi aku update tentang perkara personal hari ni.

semalam pergi watching movies at GSC Timesquare. tiket mahal nya nak mampus semalam. tapi hari-hari biasa tak boleh pergi dengan Encik Mafia. kena tunggu weekends atau public holiday. tiket kat ipoh hari biasa pun RM9 aku dah bebel-bebel mahal. kedekut tahap dewa kan.
mafia yang gembira.

jadi movie yang encik mafia nak tengok ialah Fast & Furious 5. nama pun encik mafia takkan nak pergi tengok cerita doraemon pulak. (padahal sebelum ni pergi tengok cerita Rio). movie hall kami kat MAX. yang besar punya tu. on the way ke seat aku, aku rasa aku da pijak kaki 5 orang. hehe. dan aku rasa encik mafia dah pijak lebih. tapi semua orang tu tak kisah kakinya dipijak. sebab leka memadu asmara dengan manusia berlainan jantina di sebelahnya. haha.

.berebut pop corn dalam movie. T.T

and we go back(sebelum itu siap salah-salah jalan nak balik). makan malam di Kg Baru dan membelikan makan bungkus untuk raksasa-raksasa peliharaan di bilik h205+2.

oh ya, dekat bread history Timesquare ada promotion beli 3 percuma 1. jadi encik mafia mengambil roti yang mahal untuk percuma. bijaknya mafia tersebut.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

AISHA INANI said... [Reply]

pwh hebat dah ada vlog ko!!
tapi aku loading lembap laa. stress! grr~

Idati Malek said... [Reply]

vlog lah sangat.tak payah tengok.buat sadis je