- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf just be prepared | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Wednesday, May 4, 2011

just be prepared

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, May 04, 2011
nasib baik aku bukan budak law, aku cuma blogger. aku tanya, tergagap-gagap nak jawab. apa kau cuak manusia. aku pun manusia. aku harap hidup kau ceria lah lepas memusnahkan aku. kerana sedang plan sesuatu yang bikin kau panas lepas-lepas ni.

dan mungkin juga harap kau musnah. be prepared, enemy!

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

selipar hijau said... [Reply]

arghh!!macam TAHI!!!!,benci ak tgok muke tahik tu..tahi kucing tu lagi mulia dari dia!!agrhh!!...cepatla bersara p bertasbih byk2 kt surau dari duk berkepit2-terketar2 depan anak dara orang konon mcam bagusla!

pika ruslan said... [Reply]

mnde ni wehh??nak tau nak tau!!!huuu~

AISHA INANI said... [Reply]

ape ni dow?
marah sungguh hang naaa...

CKB said... [Reply]

sesuatu adalah ikan. ( baca: sumthing's fishy )

Idati Malek said... [Reply]

erk...aku pun tak memahami diri sndiri ni!