Do you like my blog?

Wednesday, May 4, 2011

kan sudah berjanji

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, May 04, 2011
kan masa yang lepas sudah berjanji sendiri untuk menjadi baik. tetapi melanggar lagi vow walau dah maki diri sendiri cukup-cukup tempoh bulan. pening mencarik-carik isi kepala yang hampir kosong. aku rasa nak kuntau diri sendiri bagi paralyse sementara.

tak, tak, salah. aku nak kuntau jiwa yang jahat ni supaya paralyse secara permanent. dan berikan senyuman. yang sinarkan hari baru buat khalayak kawan. entah lah.

tengok muka jahat ni. memang tepat pun keputusan mak aku. bukak semester baru, doakan aku jadi lagi baik. boleh?

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

Siti Aziz said... [Reply]

semoga tuan tanah jadik baik2 pada masa akan datang.. ^_^V

HajarRasdi [BdkKck] said... [Reply]

walaupun agak kurang faham maksud tersirat kat entri ni. tapi ada nampak untuk doakan tuan blog menjadi lebih baik.
so, saya doakan semoga tuan blog menjadi lebih baikkkkkkk... aminnn~
^_^

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply]

kina pun dOakan agar kamu akan bertambah baik.

p/s: tq dtg blOg kina. dtg lagi yew nanti

Idati Malek said... [Reply]

thanks semua T.T terharu laaaaaa