Do you like my blog?

Monday, May 2, 2011

Malam Seribu Bintang : Retrodisional

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, May 02, 2011
30 April 2011 - Dinner Program Occupational Therapy UKM 2010/2011. bagi meraikan 4th year(Batch ke-4) kami yang akan graduate tak lama lagi.

aiceh..aku rasa macam skema pulak tulis macam ni. hihi.

Kami, 2nd year of OT UKM 2010/2011 diamanatkan untuk menjadi organizer for this dinner.  Jadi, kami telah pilih Hotel Dynasty which is in Kuala Lumpur. (dekat je dengan tempat kami).

well, this is a promo. last year pun kami buat di Hotel Dynasty. and we love the food very much. ada jugak tanya-tanya orang lain, semua pun cakap Hotel Dynasty has awesome,great taste food. (rrrr.......). tanpa melengahkan masa, membuang masa memilih hotel  mana yang boleh menjadi pujaan hati, kami seNonagon suara pun memilih Hotel Dynasty lagi. exco-exco melompat happy kerana semua pun suka makan. 

harapan kami semua orang dapat makan dengan kenyang. berbaloi dengan bayaran RM60. dapat layanan yang baik dari pihak hotel. dan happy. enjoy di bawah organisasi kami.

dan kami berjaya itu. sepatutnya aku exco multimedia menghadap lappy sahaja tidak boleh pandang-pandang atau jeling-jeling sayang orang makan sedap-sedap. tapi aku gembira kerana aku dapat makan. sampai tak larat berjalan mendapatkan lappy untuk meneruskan 'pekerjaan'. aku rasa waiter senyum tengok student 2nd year makan tanpa henti. makanan asyik topup, jadi pinggan kami pun turut topup. mungkin berat jugak sudah topup 5kg. mati lah. mari berlari macam hamster di atas roda dalam sangkar nanti.

jadi, kali ini, aku Tertanggungjawab menjadi exco multimedia(like I said before). kerana muka aku tidak qualified menjadi subprogram yang lain kot. atau majlis tertinggi. cuba imagine aku jadi pengarah, woohoooo, hancurlah program tersebut dengan bahagianya. haha.

by the way, masa dinner, aku tak banyak chances untuk take pictures. kerana perlu mengawal laptop aku di bahagian multimedia.(di samping makan dengan jayanya). jadi cuma ada beberapa keping gambar (haha macam lah gambar-gambar yang ditangkap aku are so to die for untuk dilihat). 

by the way, thanks to all lecturers yang hadir bersama keluarga mereka, semua students, semua chef yang masak sedap-sedap, waiters and waitress yang sangat baik-baik dan sopan-sopan melayan kami semua yang banyak makan. last but not least, kawan-kawan yang bersabar menjayakan program ini. terima kasih semua.

ini adalah hasil rompakan gambar di FB kawan-kawan tanpa idjin. *izin*. ada jugak kamera aku yang sudah ketinggalan zaman turut beraksi.

hasil kamera cabuk milik aku :P

wah wah Faz. aku rasa dah boleh join geng-geng Maria Elena , Shea Rasol semua tuu...huhu..

pucat kan. kan. *mengada* dengan eye bag nya, mata panda...hahahahaha

kaki yang retro. ke?

model suzuki step 125 yang tak dibayar.

the pikatak.

life's grey sometimes. baru cool bebeh.
dan hasil rompakan facebook ?

hasil kerja EXCO TTK : Nania The Raksasa, Fadzlina  dan Looi. ada idea dari kawan-kawan juga. khas untuk perasmian kami yang bertemakan Retrodisional ( PESONA RETRO & TRADISIONAL)
OUR PROM QUEEN YANG MEMAKAI BAJU TRADISIONAL NYA..KAK WINNIE YANG CANTIK!!!
aku lah pencopet Tiara prom queen. huahuahua....merahnya aku....!!!
aku lah superheroin kaler merah yang tidak memakai seluar dalam di luar..!!!kerana aku mempunyai manners.undilah aku sebagai calon superheroin paling menutup aurat...hahahaha!!!
semua orang gembira dengan kehadiran superhero merahnya makngah!
aku sedang membuat onar pada muka sendiri. (-.-")
makngah merah yang pening.
Gambar PROM KING iaitu Chiong Ming & Faz. (sedondon tuuu!!!)


ini adalah hasil kerja multimedia, dengan kerjasama semua OT/2.


video
ini adalah video organisasi yang biasa. aku edit guna wondershare. menggunakan lagu fireflies dari Owl City.


video
ini pulak ucapan khas untuk students OT 4th year yang akan graduate pada tahun ini. 
videografer : Nani & aku.
lagu : Kissing you & Ku Bukan Aku.
simple video, tapi meaningful. (yeke?)

ada lagi satu video. khas untuk persembahan kami. kerana OT/2 tak berkesempatan nak membuat persediaan untuk persembahan, jadi kami buat video khas. mungkin videografer berjaya fikir kami punya video caca marba (memang pun)..haha. tapi kami gembira dengannya. lagi gembira bila kawan-kawan kami appreciate nya.

Idea oleh : Fadzlina
Videografer : nania the raksasa & aku
para pelakon berjaya : OT/2 UKM

sedihnya tak boleh upload. entah lah aku ni buta IT, apa masalah pun aku tak tahu. hahahaha.nak tengok video tu boleh jumpa aku. (aceceh rasa macam pengetua pulak "saya nak kamu jumpa saya di bilik pengetua lepas rehat nanti!")

yess.i'm glad we did it!

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

CKB said... [Reply]

sukaaaaaa!!!!!!!!!!!!

AISHA INANI said... [Reply]

aku tak penah rasa pi dinner yang gila grand cam nih. adoi!!!
plus, kalo ada pon aku bukan reti nak mekap bagai. sob sob!

mira z said... [Reply]

suke larr tgok faz.pandy dye bergaye!

Idati Malek said... [Reply]

aisha : ape yng gila grand nye nenek aisha oit?hehehehe