Do you like my blog?

Wednesday, May 11, 2011

mimpi yang berakhir terlalu cepat

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Wednesday, May 11, 2011
akhir-akhir ini (ayat feveret yang tipikal), aku dengan hibanya rasa tertipu. sampai nak blogwalking pun rasa macam menipu diri sendiri.

kadang-kadang dapat komen saya suka blog awak, style awak tulis.saya follow awak tau. lalu aku pun berbunga-bunga. kemudian menekan link tuan blog yang memuji aku itu.

dengan bunga-bunga di hati, di perut, di kaki, di lubang hidung semua aku membaca semua entri nya. setiap patah perkataan. tak tinggal. setiap ayat header, footer, apa-apa side limb yang ada.

dengan harapan dapat puji balik apa-apa yang bagus. lalu pergi ke shoutbox untuk menyatakan sesuatu yang ikhlas, tiba-tiba terbaca thanks, thanks taw, follow u back dekat shoutbox beliau, oleh orang lain.

.menekan link blog-blog mereka.

dan di shoutbox setiap mereka pasti ada komen : saya suka blog awak, style awak tulis.saya follow awak tau.


baru sedar. rupanya aku bermimpi. macam mana blog yang selekeh ni boleh jadi pujaan ramai melalui penulisan. internet jadi free untuk rakyat 'meleisia' pun tak tentu hutan ni jadi kunjungan ramai macam shopping complex yang ternyata sangat kompleks, dekat bandar. hutan tak bagus ada shopping 'kompleks'.complicated.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: