- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf 2# Terlalu awal untuk surrender | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, June 23, 2011

2# Terlalu awal untuk surrender

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, June 23, 2011
tengah hening-hening sebelum subuh ni, aku terfikir perkara yang kelakar. selalunya aku tak ingin nak gelak bila tengah study pharmacology, konfem punya dahi kerut-kerut.

mungkin patut amik diazepam ke, amphitamine ke. wah macam tahu guna. sebelum itu aku mahu memberikan semangat kepada semua. walaupun sangat malu mahu tulis ini, tapi aku tahu 'kami adalah orang yang berani'.

.masih tidak mahu reveal kenapa tiba-tiba mengaku orang yang berani.

berbalik kepada perkara kelakar, aku cuma teringat Nania The Raksasa berkata "Puas hati aku tengok diorang dah buruk..hahahaha".

dan aku pun "hahahahahaha..." juga. sorang-sorang.

pukul 4.30 pagi pulak tu. sedih kan.

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

haikalblank said... [Reply]

amek nospan...tak pun layan pain killer...

pernah jadi kegilaan budak2 bawah umur..HAHA

Idati Malek said... [Reply]

ish2...ajaran sesat ni..ape daa ko

Miss Y and Her World said... [Reply]

errrr!! apakah yang sedang berlaku ini? cer citer cer citer ;)

Berganti Hati

Anum said... [Reply]

hai
nice blog
salam perkenalan
follow me back
thanks