- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf kenapa bilik aku ada banyak nyamuk | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, June 23, 2011

kenapa bilik aku ada banyak nyamuk

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, June 23, 2011
mungkin korang-korang berkata 'apa daa nyamuk pun nak bising'.

ya lah aku nak bising nyamuk banyak sangat bilik ni. siang terang-benderang pun banyak nyamuk, malam lagilah nyamuk berpesta muda-mudi, walaupun aku rasa ada nyamuk tua bangka yang datang sekali. aku pulak bijak sangat dah hantar ubat nyamuk segala balik rumah. macam tau-tau je nyamuk sekelian ni aku tak ada protection sekarang.

terseksa nak study. hei hei sebelum mengata aku mengada-ngada tak tahan nyamuk, anak orang bandar bagai, meh sini aku cakap.

aku datang dari kampung ok. duduk kat kaki gunung nun. tak kisah nyamuk kampung.

dan nyamuk yang sedang gigit-gigit aku adalah nyamuk kuala lumpur. kan bahaya. sebab tu aku bising.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: