- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Lelaki yang menangis | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, June 21, 2011

Lelaki yang menangis

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, June 21, 2011
seseorang pernah berkata, lelaki kalau menangis buruk betul. tapi aku perempuan, aku rasa lega. bila tengok cermin kadang-kadang rasa curiga. mahu bukak seluar tengok* censored*. tapi tak buat sebab IC baru dapat hari tu pun masih bernombor untuk perempuan, hujung angka genap. jadi menarik nafas lega, itu dulu.

mungkin patut nasihat kawan-kawan lelaki yang beberapa ketul itu dengan ayat apabila mereka kata mahu menangis 'aku cukup tak suka bila lelaki menangis. buruk sangat aku rasa. dapat pulak kau. kau dah la memang buruk. bila kau menangis, berganda-ganda buruknya.'


11 C.O.M.M.E.N.T.S:

Hans said... [Reply]

hahahaha
betul2
tapi ada satu perkara yang lelaki akan menangis dan orang tak akan kata apa2
:-)

Wanita Sensitif Kan? Setuju Tak?

Hans said... [Reply]

waktu orang yang paling rapat dengan kehidupan lelaki tu meninggal
waktu tu orang akan faham kenapa lelaki menangis dan tak akan kata apa - apa
:-)

Farhana Jafri said... [Reply]

hahaha xd la buruk mne pon.. okay je.. tp klau jnis yg chengeng tu mang buruk beno la ghupenye~~~

jemput singgah ANASAURUS :)

rifz zack said... [Reply]

haha.. sbb tu laki nangis, airmate x kua dpan org..haha but then, org yg dpt kuarkan airmate laki tu, lucky enough.huu

CKB said... [Reply]

bg aku, lelaki seorg yg keras.. bila dye menangis aku pun rse nk nanges jgak sbb mesti pkare yg buatdye nanges tu sgt myedihkan.

tapi kalo asek nanges je rse nk sepak je.haha

rifz zack said... [Reply]

yeah.. sokong CKB>hehe

Cik Atiqah Shaharin said... [Reply]

ade kwn aku tu. laki tarf la knonnya.. pdhal suka teriak, bpk dia x bg drive time nk pegi tesco pn bley bntai teriak kt tgh tesco. huh.. apela..

Nay said... [Reply]

susah nak tengok laki turunkan ego untuk menangis

Ecah Ecot said... [Reply]

skali skale depa nangis xpela...kang kate xde hati n perasan plak..tp kalo nanges sbb kne pukul ke ape ke mmg huduh beno la..hehe

Roza Ami Nanomiya said... [Reply]

tak buruk ah

armouris said... [Reply]

lagi info tentang menangis di SIHAT SELALU - Kenapa Perempuan Lebih Banyak Menangis