Do you like my blog?

Thursday, July 21, 2011

berfikir

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, July 21, 2011
belum masanya lagi untuk v-log. walaupun semua sakan v-logging, tapi aku segan. aku cantik, tapi orang lain lagi cantik. aku kurus, tapi orang lain lagi kurus.

jadi paham-paham je lah ye.

mana tau lepas ni aku v-log dengan buat cover songs macam NajwaLatif ke kan. haruuu dunia.

hahahahahahahahahaha......korang nak lagu ape?

4 C.O.M.M.E.N.T.S:

Kapten Atok said... [Reply]

haha. bukan semua sesuai buat vlog ni

AISHA INANI said... [Reply]

JANGANNNNN!!

nnti aku tercabar,
masalahnya aku dah janji dulu jangan penah buat vlog sendiri.
tapi tipu la tak teringin kan. HAHA

Idati Malek said... [Reply]

Kapten Atok:
hahahaha agak2 aku sesuai tak?

Idati Malek said... [Reply]

AISHA INANI :
hah ape tggu lagi...buat la cepat..aku nak gak tengok kan.