- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Gerbang Perkahwinan Rakan-rakan 1 | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, July 28, 2011

Gerbang Perkahwinan Rakan-rakan 1

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, July 28, 2011
Tanpa menyedari diri yang semakin tua(masih pura-pura muda), akan ramai kawan-kawan yang akan berkahwin. Jadi mula-mula aku ingin mengucapkan tahniah kepada kawanku yang paling awal membuka lembaran baru di alam perkahwinan.

Pertama sekali untuk kawan sekolah rendah aku, yang sama-sama bersekolah, dalam 1 kelas. Dari tadika, lepas tu darjah 1 sampai darjah 6 di Sk Sungai Itek. Ya, sebuah sekolah luar Bandar yang dulunya cuma terdiri daripada 2 blok utama, 1 kantin, 1 bilik KH, surau dan padang. Perkara yang basic saja pada sekolah aku. Sekolah aku bukan macam sekolah kat bandaraya KL yang aku tengok setiap kali aku nak ke kelas. Masa tu adalah zaman paling innocent yang aku rasa. Jangan kecil hati bila aku cakap budak-budak sekarang dah tak nampak innocent. Bukan semua, tapi kebanyakan. Susah nak jumpa yang lurus bendul dan comel.

Kawan yang mula-mula sekali melangkah ke alam perkahwinan adalah Tuyet, tapi malang sekali tak dapat menghadiri. Aku masih berada di UKM untuk short sem. Ucapan tahniah saja buat kawan yang seorang ni. walaupun kita tak adalah saling kenal sangat, tapi kita 7 tahun dalam kelas yang sama. Jadi, secara ringkasnya, kita adalah kawan. Semoga berbahgia sehingga ke akhir hayat, dimurahkan rezeki berkeluarga & dikurniakan kesihatan yang baik.

Ini kawan sejak kecil pula, aku kira dari umur 4 atau 5 tahun. Namanya Fatin Afira, nama ‘manja’ , Yuya. Tahniah buat Yuya dan pasangannya yang selamat diijabkabul pada 8 Julai 2011 yang lepas. Kami kawan-kawan yang masih belum berkerjaya ni tak dapat menghadiahkan sesuatu yang mahal kecuali sebuah persahabatan yang kita ada sejak dulu lagi.(cewah). Semoga berbahgia sehingga ke akhir hayat, dimurahkan rezeki berkeluarga & dikurniakan kesihatan yang baik.(copy ayat sebelum ini).

Jadi, selamat pengantin baru lah! Siapa-siapa nak kakwin tu, informlah aku. Hihi.okie dokie?!
aku tunggu bila makcik ni nak kawin!
selamat pengantin baru!!!
lepas ni turn sape plak? hihihi..

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

:: iLa :: said... [Reply]

nak kawin jgk ! hahak..

Cik Atiqah Shaharin said... [Reply]

turn cik huatn kabut ble? ahha..
classmate aku dh ade ank dh.haha

Mimie. said... [Reply]

cantek nye pelamin. :)

AISHA INANI said... [Reply]

aku kan bila member2 nak kawin sendu betol rasa. yer ah lepas nih tak dpt nak lepak sama dah. hurmmm!

Onitsuka_hana said... [Reply]

fuyooo pelamin..pelik n menarik..suka2