- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf aku pun jumpa fatin liyana..hahaha (nak tiru CKB) | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, September 15, 2011

aku pun jumpa fatin liyana..hahaha (nak tiru CKB)

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, September 15, 2011
hari ni dah genap hari ke 5 balik ke kampus UKM kuala lumpur. hari first balik macam biasalah rasa homesick sebab dah lama sangat duduk rumah *rindu anak kucing, kucing-kucing remaja,mak kucing,bapak kucing dan etc kat rumah* lagi pulak hari tu raya kan. aku rindu bau raya, bau rumah aku di hari raya.(bukan bau ketiak di hari raya). jadi weekend ni boleh lah beraya *makan kuih raya* dengan incik boipren. muahaha.(moment yang mahal, mesti tangkap gambar sampai habis bateri ! oo yeah bebeh!).

*by the way kelmarin Nania The Raksasa dah habiskan biskut feveret aku. jadi aku ingat aku nak makan biskut yang dikhaskan untuk incik boipren.. hee hee..note that aku suka makan kuih raya!*

so just nak cakap about this semester. AKU DAH 3RD YEAR SEKARANG!! rasa tua sangat je. tapi rasa tak lah sematang (makin matang dan makin bulat) yang Encik Wafi cakapkan, second sem second year dulu pun kena tipu jugak hidup-hidup dengan pakcik bungkus plastik kat kaki. (aku tak boleh lupa moment ditipu tu, rasa loser habiss). kadang-kadang rasa nak nangis dalam shower bila ingat.<-crybaby.

sem ni every wednesday tak de wordless wednesday lah kat kelas, sebab kena cakap jugak. karang tak pasal-pasal aku kena hantar kat speech rehab sebab bisu tiba-tiba. setiap rabu kena pergi PPUKM(pusat perubatan ukm),

ada CPC(konferens doktor-doktor kat sana dan ada speaker OT di awal pagi, di mana YEAHH itulah yang aku nak dengar, tapi "bertuah" punya Idati, boleh terlelap pulak, nasib baik ramai yang amik point penting boleh cakap balik kat aku.*tak lah lama sangat tido, tapi segar jugak lah jadi nya..). minggu seterusnya janji tak tido.

lepas tu baru pergi ward neurologi, dermatologi dan penyakit berjangkit. rotate dengan another group untuk pergi ward psikiatrik, klinik dan library. rasa cam nak duduk wad psikiatrik je sebab tenang je tempat tu. aku boleh lah bergelak ketawa kat situ tanpa ada orang kisah.*idea yang hodoh*.

jadi semasa saat paling tak boleh blahh yang berputar-putar dalam kepala aku *aku dan CKB menggelupur kat dalam library PPUKM*, sebab kami jumpa Fatin Liyana tengah study. he he he. kira bangga habis laa aku dengan CKB. kembang-kempis hidung, tapi tak pergi tegur pun, lagipun dia tengah study, nanti distraction pulak kann. haha.

mula-mula aku dah nampak FL, tapi aku rasa macam tak percaya, dan aku terlupa dia ada kat PPUKM sekarang. dan YAAAA, Ter jakun aku di situ. muahaha. jadi kepada FL, kami lah yang menggelupur masa tu.

ok stop.

jadi minggu-minggu depan akan berpraktikal di PPUKM setiap rabu lah. dan aku takkan bawak Tasya seperti yang dia request kat aku semalam *semata-mata nak jumpa FL* aku rasa dia bukan takat jadi distraction pada FL je, tapi untuk aku sekali. kann. :P

dan nanti aku praktikal di hospital seremban, negeri sembilan. wish me luck semua bebeh!

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anum said... [Reply]

huhu...
anum ucapkan selamat berjaya

shazwanazizan / wanblur said... [Reply]

fuyooo.. jumpa FL. hehehe

SyUhAdA said... [Reply]

mggu nie x smpat nk g cpc..

Kumbang Jingga said... [Reply]

tingin nk tgnk FL..dh lama minat kt FL hehehe..sejak tgk pic dia kt frenster dulu..hehe..comel sgt

miss lolly a.k.a luvfareda said... [Reply]

besar cecite :P