- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf gemuk vs hitam. siapa lagi seksi? | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, September 26, 2011

gemuk vs hitam. siapa lagi seksi?

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, September 26, 2011
cuti-cuti malaysia hari tu macam biasa aku selalu bergaduh dengan Ica (7), anak kakyong aku. well dia adalah cucu sulung dalam keluarga aku, makanya boleh lah anda expect kan sebagai manja terlebih.

sekarang dah kurang sikit, sebab dah ada adik-adik.

kadang-kadang aku rasa bersalah sikit. tapi rasa seronok banyak bila dia menangis.

selalunya kami mula bergaduh bila aku malas nak layan dia. perang mulut.

"eeeeeeeeeeee...." oleh Ica.
"wekkkkkk........" oleh aku.

"GEMUK!!cut GEMUK!!" kata Ica. aku gelak.

aku pun, "orang GEMUK boleh kurus , tapi kalo HITAM tak boleh buat apa. pakai fair & lovely muka je putih lain sama je..hahaha".

Ica menangis, pukul-pukul aku. dah kalah la tu kan.









err..aku tak kata hitam itu salah.(hitam itu sexy apa..) tapi sapa suruh Ica tu mula dulu, kan dah kena. haha. dan aku pun up sikit dari malam tanpa lampu.

they are sexy. errr..
wow..

ce aku mekap camni kan, bukan seksi, seksa adala.

sexy betul renungan mu....(oii...)

ini....kiut....haha

tapi gemuk pun seksi apa?

tengok, gemuk pun boleh berenang. jadi kurus pakai bikini seksi-seksi tapi pakai pelampung buat apa.
kah kah kah.

##harap maaf.

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

Anum said... [Reply]

hehehhe
anum suka hitam