- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf ucapan buat mu di hari jadi | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, September 19, 2011

ucapan buat mu di hari jadi

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, September 19, 2011
simple, tapi bermakna.

selamat hari jadi, selamat ulang tahun, happy birthday.
tapi di facebook ramai-ramai ucapkan happy birthday dan ada yang rajin sikit postkan ucapan panjang dan bergambar. that's a lot of meaning, even we take them as simple.

.kadang-kadang aku tak suka menaip dalam bahasa inggeris. macam lame je, maksud aku, style aku tulis. bila aku baca balik aku rasa menyampah. okey ini iklan.

aku suka ucapan 'selamat hari jadi. semoga dikurniakan kesihatan yang baik , dimurahkan rezeki dan hidup yang bahagia di dunia dan akhirat akhirat'.

kenapa? it's an everlasting wishes for the hereafter also. kan kan. *tengok aku type english lagi*.

lagi, it's a reminder that we are approaching our death. semakin dekat.

dan lagi, ucapan semoga dipanjangkan umur mungkin tak berapa sesuai sebab setakat mana umur kita telah pun ditentukan di lauhul mahfuz. ada 4 perkara sebenarnya; hari mati, rezeki, hidup dan jodoh. tapi kenapa aku masih nak ucapan dimurahkan rezeki?

entahlah, otak aku ni celaru sikit.

1 C.O.M.M.E.N.T.S:

Mish Apple said... [Reply]

tak paham omputeh tu!! har3