- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Aku sedang mencari rumah sewa sekitar hospital seremban atau berdekatan | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Friday, October 28, 2011

Aku sedang mencari rumah sewa sekitar hospital seremban atau berdekatan

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, October 28, 2011
aku perlukan bilik/rumah sewa untuk aku dan seorang kawan aku menyewa selama sebulan dari tarikh                        

21 NOVEMBER 2011.

sesiapa yang boleh membantu boleh hubungi nombor kawan aku.

DAH DAPAT.TQ!

harga yang termampu dibayar - rm 150 dan ke bawah/sebulan.

kemudahan yang kami harap ada berdekatan :
-kedai makan
-kedai runcit

dan paling penting Hospital Tuanku Jaafar, Seremban.

bantulah kami Occupational Therapists yang akan berpraktikal selama sebulan di HTJ. semoga jasa baik anda dibalas oleh-Nya.


4 C.O.M.M.E.N.T.S:

Wanie said... [Reply]

macam junior sy je ni..bdk ukm eh?
siap buat iklan dlm blog..hehe
bahaya tu letak no fon sini..
try cari kat mudah tengok..

Anonymous said... [Reply]

dpt rumah sewa area maner?bleh x bg contact number owner rumah sewa tu?

piikachew said... [Reply]

boleh bagi nombor tuan rumah tu??? emel kat: waihoong_029569@hotmail.com
THX

Ameera Abidin said... [Reply]

as salam, ada x no. tuan rumah?