- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Khidmat Komuniti - Ledang, Johor 2011 | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Thursday, October 6, 2011

Khidmat Komuniti - Ledang, Johor 2011

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, October 06, 2011
tak lah berkhidmat sangat, tapi boleh kira berkhidmat jugak lah. program ni kami pergi last week. ini kira kali ke 3 aku berkeluarga angkat selepas yang pertama di Dungun, Terengganu dan kedua di Pasir Gudang, Johor. sebelum ni ada kami duduk dekat Sagil, tapi masa tu tak ada keluarga angkat.

bertolak pukul 4.30 pagi (5 pagi actually). aceceh macam jauh benor je ledang tu dari KL. bajet cam nak pegi Jordan tu. haha. semalamnya dapat mesej suruh pakai formal jadi aku pun terasa nak bajet ayu pakai la baju kurung. kaler pink lagi ha. sekali pe jadah suruh tukar t-shirt. mau tak menghaban aku kat situ, nasib baik bas boleh pergi amik beg (ape ayat aku ni?). entah la.















baca ni laju2.







first time ni makan nasik ambe'ng





aku mempunyai penyakit kemalasan meletak caption hari ni. gambar famili angkat aku, nanti aku letak. hehe.

by the way, kat Ledang sangat seronok tauu...kat Tangkak la paling best. kain ela banyak jual..muuurraaahhhh siooottt..hahahaha

5 C.O.M.M.E.N.T.S:

shazwanazizan / wanblur said... [Reply]

besar gila gigi ko.. iosh ish

RoslanPutra said... [Reply]

syoknya time study... macam2 xtvt best...

Idati Malek said... [Reply]

wanblur:
hahaha...hensem kan gigi aku?

Idati Malek said... [Reply]

roslan :
hoho..memang lah.tapi masa nak pegi tu mcm malas jugak tuu..hehe

Zakiah Adun said... [Reply]

ouh rindu sagil. dah lama tak ke sana... mandi air terjun lagi. huwaa, nak balik kampung. yeah, tangkak memang syurga kain. mai2.