- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf masa yang dibunuh untuk perkara yang salah | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Friday, October 28, 2011

masa yang dibunuh untuk perkara yang salah

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Friday, October 28, 2011
aku rasa kita selalu salah faham, salah langkah. awal hakikatnya kita tahu kita akan salah langkah, tapi kaki kita tetap menuju ke situ untuk tahu apa consequences daripada jalan yang kita ambil. bukan takat lepas terhantuk baru terngadah. tapi lepas terhantuk, terngadah, kena gelak, malu dan menangis seorang diri di bawah selimut waktu malam.

kita cepat percaya apa orang kata masa kita muda-muda ni. orang tua kiri kanan atas bawah dah cakap jangan jangan jangan pun kita rasa itu satu penipuan kan. semua nak cuba. orang letak batu sungai dalam skaf tudung nak bagi nampak macam ada sanggul pun kita nak tiru sebab rasa cool habis. cool lah sangat. lebih baik lah doa ada tumor membengkak di atas parietal lobe. semulajadi. dan tunggu mati.

hari ni aku membunuh masa lagi. kenapa aku suka jadi pembunuh.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: