- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Memori Desa Waterpark | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Tuesday, October 11, 2011

Memori Desa Waterpark

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Tuesday, October 11, 2011
ahad lepas aku yang tak tau duduk diam pergi lah ke Desa Waterpark kat Jln Kelang Lama, KL. dekat je tempat tu dengan kampus aku. 15 minit . pergi dengan encik mafia lah. hehe.

kenapa pada hari itu double the fun? actually aku yang double fun tapi encik mafia triple fun. beliau sangat suka kerana dapat melemaskan aku di kolam kedalaman 1.2 m. cehh..tak mencabar langsung kan.*janji mafia seronok.

the longest 'roller coster' + water in Asia tu kami tak dapat naik. sungguh "selaka" kedekut punya desa waterpark dia bukak sekejap je, so kami tak sempat pun naik. ada lah sejam je dia bukak. dia tak tau ke aku pi situ semata-mata nak main tu. longest la sangat, so long and goodbye je lah kan. *demm geram.

apa-apa pun kami masih cuba mencari kebahagiaan di desa waterpark tersebut walaupun rm24 not worth for that. bluekk aku sungguh kejam. suppose to be rm8. ni kalau aku jadi tokey water theme park konfem bungkus. muahaha.

ada 3x aku dan mafia tercampak daripada pelampung masa main gelungsur air. tapi kali pertama naik paling teruk..aku melambung dari pelampung, dan akhirnya pelampung yang naik aku. dan kami sama-sama menggelungsur ke bawah.

adakah pelampung tu dah bayar aku RM12 untuk naik? ini tak adil. dah la kepala aku terhantuk kat board tu, sekarang pun masih rasa sakit. T.T

apa-apa pun that day tetap hebat sebab dapat spend lebih masa dengan Encik Mafia yang pertama kali aku tengok dia pakai baju yang tak de kolar hari tu. haha.*sebelum ni ada. kot.

balik dari situ kami makan dekat wong solo kg baru, kl. sesapa yang suka pedas-pedas boleh datang sini tapi aku serender tak datang*note that aku tak tahan pedas sangat*.

thanks dear <3 for brighten my day . smile .

0 C.O.M.M.E.N.T.S: