Do you like my blog?

Saturday, October 22, 2011

sedang bercinta dalam bilik

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Saturday, October 22, 2011
aku sedang bercinta dengan diri sendiri. *tiba-tiba cathatonic.

minggu ni semua orang balik, cuti seminggu. tapi aku tak boleh cuti lagi. aku ada banyak design untuk di fikir,posting untuk dirisaukan dan jugak chapter untuk di lawan err di study. *nak jugak aku tengok apa berlaku kat Batu Caves masa deepavali kan.

last week kami telah berjanji akan ada kelas isnin ni tapi wtfishmonger kelas telah di cancelkan kerana ada penduduk bumi mahu balik awal. yess aku faham. terpulanglah. lagipun aku memang akan balik lambat lah*lagi nak tunggu kanak-kanak 5 Sigma(ex 5S actually) reunion kat tempat kanak-kanak hingusan KL hangout.*teka kat mana*. arif yang menangis tak bagi aku balik dulu. *konon*.

jadi aku berhoyeah-hoyeah dalam bilik sengsorang macam tak betul. tak kisah sangatlah memang aku selalu buat pun kan. mesej sesapa pun tak nak reply termasuk encik mafia. sadis betul hidup aku.

ingat nak joging kat tasik titiwangsa sorang-sorang petang ni kan. tapi macam bosan je pergi sorang-sorang. nanti ada hot guys ingat aku lonely, volunteer pulak nak temankan. HAHA.

kbaibai.

#ouh ya ni collection baru aku dalam handphone.












0 C.O.M.M.E.N.T.S: