Do you like my blog?

Thursday, November 17, 2011

Aidiladha 2011

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, November 17, 2011
hari raya aidiladha pada tahun ini aku pergi Night Safari Taiping. entah lah, ramai kot orang, semua orang tak super kelam kabut macam hari raya aidilfitri. pergi semayang raya pun pakai baju kurung kelas. cuma tolak kad matriks, kang aku pakai orang kampung cakap aku berlagak pulak, susah kan. *lagipun tak ada pakcik guard nak saman kalau tak pakai matrix card*.

sebelum itu pada siang hari dengan muka tak mandi, buat photoshoot dengan tasya dan muhammad kat taman bunga mini rumah mak ngah, aceceh mengada ahh aku taman bunga mini bagai. malam raya juga ada buat tiramisu untuk sesi 'menyihatkan' badan. usaha gigih tak nak makan malam berkecai-kecai bila masuk fasa raya. memang objektif hidup aku tak cukup bold. tapi raya tak jumpa kawan-kawan pun, encik ridwan pun tak jumpa. aku jumpa famili-famili aku je. itu sudah cukup hebat, sebab aku jarang balik rumah lepas zaman sekolah di bainun.







and the last day of my holiday sebelum balik ke KL yang indah ini, aku attentd dua kenduri. well satu sedara, satu lagi sedara jugak, atau lebih tepat, cousin aku lah yang berkahwin.tahniah buat abg wan. semoga berkekalan hingga ke akhirat.