- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Seminggu praktikal dan berlari pulang untuk menangis | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, November 28, 2011

Seminggu praktikal dan berlari pulang untuk menangis

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, November 28, 2011
seminggu di seremban; agak kekok pada hari mula. aku boleh lupa apa tu GCS dan muka bodoh bangga jawab "tak tahu..". wei apahal kau idati malek. rasa nak pijak diri sendiri guna kasut ada paku.

 dakwat pertama. haha.

aku memang kolot macam kanak-kanak homesick. *hostelsick*. rindu bilik aku yang tenang. rindu skuter biru putih aku. rindu taman tasik titiwangsa. walaupun KL sesak,sesak dengan manusia, sampah, dosa tapi pada memori aku ; aku masih jumpa sesuatu yang aku suka. *Encik Ridwan pun termasuk hahaha*.

setiap hari aku bangun pagi, macam biasa, tumit aku sakit*macam dah 2 bulan rasa*. kalau ikut hasil tangkapan google aku, aku mungkin ada apa yang di'diagnose sebagai Plantar Fasciitis. tapi aku tak pasti, tak mintak diagnose doktor pun. tu lah yang dinamakan tahi yang berlagak wangi. bila aku bangun pagi, aku berdiri mesti sakit macam celaka. masa tu tau pulak menyumpah tahi pada diri sendiri, lepas hilang sakit gembira menggelupur tak ingat dunia, apa lagi akhirat.

sejak mata masuk habuk ke apa benda entah aku rasa visual acuity mata kiri aku berkurang. dan tak lupa urat kaki warna hijau sudah timbul, aku rasa gagah *tak ada kaitan dengan habuk*. mungkin hasil aku berjalan dengan gagah ke HTJ atas bukit,dengan muka sombong terhadap free shuttle yang disediakan. rasakan akibat kerana mencabar endurance kaki yang tak dapat dinafikan kelemahannya.

aku harus akur. aku perempuan. limited endurance. tak boleh nak guna buah 'kalau'. macam "kalau lah aku lelaki".

encik mafia yg bercitarasa mewah tiba-tiba

pika model iklan red carnival n durex...woiii

pika dan Tuan Bennet...*hensem la,tinggiii...~

pika bergegar atas dasar excited

chupa chups oleh Tuan Bennet..cool kan.haha

ni la hasil tangkapan pada fiesta gempakstarz hari ni..ehh smalam...~

3 C.O.M.M.E.N.T.S:

cik ika said... [Reply]

tkut la nk p praktikal..huk3

Cik Atiqah Shaharin said... [Reply]

woi, jeles la hg p fiesta gempakstarz~

Siti NuruL Ain said... [Reply]

heheh...klaka jugak si idati nie.. ade2 je..;)