- See more at: http://www.kertasmerah.my/2012/07/panduan-asas-seo-meta-tag.html#sthash.YveKx12V.dpuf Cara Mengatasi Rasa Bangang yg Membuak-buak | Hutan Kabut

Idol!

Facebook HK

Monday, December 19, 2011

Cara Mengatasi Rasa Bangang yg Membuak-buak

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Monday, December 19, 2011
kita memang perlu rasa bangang tahap hyper supaya kita tau yang langit bukan tinggi 190cm.kalau macam tu pak arab semua tu kepala dah tahap angkasa lepas sebab terkeluar dari langit. aku sedar sekarang adalah masa paling sesuai untuk give-up, sebab macam tak ada purpose lagi aku stay kat sini. dengan kata-kata yang menghentam-hentam gegendang telinga aku sejak seminggu ni, aku dah tinggal nyawa-nyawa ikan dengan tempat ni.

bila aku rasa down, aku selalu ingat kata-kata "ada sebab kenapa Allah tak bagi kau macam yang kau nak, Dia bagi apa yang kau perlu". bila aku buat salah dan kena maki tahap dewa aku masih boleh senyum sebab aku ingat "Mistake is a Gift". sebab tak ada orang yang buat kesalahan yang exactly sama macam aku dan boleh terima makian dan pengajaran.

kau cuba senyum walau hati sakit. tapi sampai masa kau sorang-sorang tak ada kawan sekeliling, yang ada hanya batu-bata memisahkan kau dan orang lain; kau boleh mula tidak hipokrit. kau kira 1,2,3 dan menangis macam orang gila.

itulah yang aku baru buat. cukup 3 minit.

2 C.O.M.M.E.N.T.S:

hudahazwani said... [Reply]

everyone make mistakes. .and we learnt from that :)

salam ziarah dan perkenalan dari huda. .huda follow ye. . selamat berblogging ^_^

Anum said... [Reply]

hehehe
suka2