Do you like my blog?

Thursday, December 1, 2011

free splint untuk aku yang menderita. boleh?

THE TYPEWRITER : Idati Malek on Thursday, December 01, 2011
reflective writing. way way.

everyday.
cukup 20 hari vomit pasal RW. punyalah busy sampai terlupa hobi suka tangkap gambar sana-sini. ye, pagipagi bangun tenangkan fikiran macam mana nak kurang sakit. mandi, minum milo panas, panjat bukit broga err HTJ cukup. 20 hari weh macam ni, nasib baik aku suka jalan.

semua jenis sakitlah senang cerita aku hadap (sakit ringan je)- cognitive fx aku pun ada jam sikit. stokin memang tak lekang. mungkin esok patut buat AFO splint untuk kaki aku.

.untuk selesa di pagi hari, arghhhh!! senak perut lah macam ni.......

dah la, aku rasa macam poyo pulak ni.

0 C.O.M.M.E.N.T.S: